اولین کاروان راهیان نور شهرستان ارومیه با بدرقه ی مسئولین سپاه ارومیه و سایر ادارات و امت شهید پرور از حسینیه اعظم ثارالله و پس از تجدید پیمان با شهدای گمنام عازم مناطق عملیات جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۲۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در مراسم بدرقه ی این کاروان گفت: اولین کاروان راهیان نور شهرستان ارومیه به صورت خانوادگی و با استعداد 250 نفر در قالب پنج اتوبوس از بسیجیان شهرستان ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور به مدت پنج روز اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهداف اعزام این کاروان گفت: هدف از اعزام این کاروان آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد.

سرهنگ علی نژاد در ادامه اظهار کرد: این کاروان از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان های فتح المبین، اروند کنار، علقمه، طلایه، شلمچه، فکه، هویزه دیدار خواهند کرد و در طول مسیر برنامه های فرهنگی متنوع، ارتباط پیامکی با زائران راهیان نور، روایتگری و مسابقه های متنوع برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است دومین و سومین کاروان راهیان نور سوم و هشتم فروردین ماه 96 به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات