نخستین کاروان راهیان نور ویژه ایام نوروز ۹۶ به مناطق عملیاتی جنوب کشور از شهرستان نقده اعزام شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۳۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار امیر اکبری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نقده با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم تمام توان خود را برای کمرنگ کردن روحیه ایثار، جهاد و شهادت گذاشته است، اظهار داشت: اردوی راهیان نور بعنوان یک موضوع راهبردی نظامی و امنیتی و بالا بردن روحیه استقامت و مقاومت جزء برنامه های بسیار مهم سپاه است.

وی افزود: اردوی راهیان نور می‌تواند سدی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بوده و همه جوانان ما را واکسینه کند .

فرمانده سپاه نقده جناب سرهنگ اکبری افزود: همزمان با اعزام اولین کاروان راهیان نور که متشکل از بسیج محلات برادر و بسیج طلاب است تعداد۲۰ خانواده نیز به صورت خود جوش با معرفی نامه از طرف این سپاه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.

اکبری بیان کرد: این کاروان در مدت ۵ روز حضور در مناطق جنگی جنوب کشور از مناطق و یادمان‌های طلائیه، هویزه، دهلاویه، شلمچه، فکه، و اروندکنار بازدید کرده و در جریان عزم و اراده و‌همت بسیجیان و رزمندگان قرار می گیرند.

وی گفت: تلاش بر این بوده تا بتوانیم با اعزام این کاروانها به مناطق عملیاتی جنوب کشور زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آرمان و ارزش های شهدای دوران دفاع مقدس را فراهم آوریم.

فرمانده سپاه نقده جناب سرهنگ اکبری تجدید میثاق با آرمانهای شهدا،امام راحل و مقام معظم رهبری را از دیگر اهداف اعزام کاروانهای راهیان نور دانست و افزود: امیدواریم در این زمینه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم .

ارسال نظرات