خبرهای داغ:
8 فروردین ماه صورت می‌گیرد؛

اعزام 100 نفر از کارکنان بسیجی شرکت برق همدان به راهیان نور

فرمانده پایگاه مقاومت شهید فروغی شرکت توزیع برق استان همدان از اعزام 100 نفر از کارکنان شرکت و خانواده‌های آنان، به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۰۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

واحد حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اعزام کارکنان شرکت توزیع برق استان همدان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: پایگاه شهید فروغی امسال برای هفتمین سال متوالی اقدام به اعزام کاروان اختصاصی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور کرده است.

وی در خصوص زمان برگزاری اردو عنوان کرد: این اردو به مدت چهار روز از هشتم تا 11 فرور دین ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید فروغی شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه در این اردو 100 نفر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، افزود: از این تعداد 45 نفر آقا و 55 نفر خانم هستند و در مجموع 50 خانواده بسیجی و 15 خانواده غیربسیجی در قالب دو دستگاه اتوبوس و دو دستگاه سواری اعزام خواهند شد.

وی به توزیع بسته‌های فرهنگی در راستای کیفیت‌بخشی در برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: مداحی، روایتگری، برگزاری مسابقه عکاسی، کتابخوانی، پخش نماهنگ و فیلم های حماسی و روایت فتح از مناطق عملیاتی توسط راویان، از دیگر برنامه‌های این اردو است.

حمیدی افزود: طی سال‌های 91 تا 95 شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بالغ بر 100 میلیون تومان کمک نقدی به ستاد راهیان نور استان پرداخت کرده است.

وی بیان داشت: طی این سال‌ها علاوه بر کمک یادشده، شرکت توزیع برق استان همدان مبلغ 80 میلیون تومان دیگر نیز به عنوان مساعدت در اعزام کاروان‌های اختصاصی راهیان نور شرکت برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب پرداخت کرده است.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید فروغی ضمن تقدیر از مساعدت‌های مالی و معنوی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در اعزام کاروان‌های راهیان نور یادآور شد: امیدواریم در طلیعه و آغاز سال جدید با اعزام این کاروان و بهره‌گیری معنوی از این سفر، آثار آن را در زندگی فردی، اداری و اجتماعی افراد شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار