خبرهای داغ:
یکی از زائران یادمان گردان کمیل و حنظله در گفتگو در بسیج:
یکی از زائران یادمان گردان کمیل با ابراز احساس خود در خصوص این منطقه گفت: پس از خواندن کتاب سلام بر ابراهیم با منطقه آشنا شدم، این مکان به خصوص فضای فکه و مقتل ابراهیم هادی فضای خاصی دارد.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۷۳
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵

حسین روشن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: همچنان که کربلا و امام حسین(ع) جاذبه مغناطیسی دارد اینجا هم افراد را به سمت خودش جذب می کند، هر کسی فقط یک بار بازدید کند دیگر هر ساله مهمان این شهیدان خواهد شد، همین یکبار کسی بیاید به این جبهه­ های جنوب، همین یک بار فضا را مشاهده کند خود به خود سال بعد مشتاق خواهد شد.

وی ادامه داد: بحث این است که این مناطق مغناطیس دارد و انس با شهدا خواهی نخواهی به طرف خودش می­ کشد و رزق یک سال تو را خواهد داد واقعا هم چنین چیزی است.

روشن اضافه کرد: ما می ­آییم اینجا آغاز سال بگوییم دست ما را بگیرند، آمدیم، سالمان را شهدایی کنید، ما سال گذشته آمدیم، امسال هم آمدیم، همین مغناطیس است که آمدیم.

وی اشاره داشت: راه سختی داشت ولی اشکال ندارد همچون اربعین است، اگر سختی و اذیتی داشت در برابر سختی این شهیدان که اینجا بودند، چیزی نیست، سختی هایی که ما می­ کشیم در برابر سختی بچه های گردان کمیل چیزی نیست.

این زائر راهیان نور ابراز امیدواری کرد: ای کاش مسئولان تسهیلات خوبی را برای زائران فراهم کنند، اتوبوس های بهتری را تجهیز کنند، کار خاصی نمی­خواهند انجام دهند، کار خاص را شهدا انجام دادند و می­ دهند هر سال خیل زائران با آمدن به این مناطق عوض می ­شوند و می­ روند.

ارسال نظرات