از سوی بسیج رسانه در نوروز ۹۶ صورت گرفت
مهران، دوکوهه، شلمچه، فکه، دهلاویه، هویزه، اندیمشک و... میزبان اهالی رسانه شد تا رسالت خود را در بیعت مجدد با شهدا قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۵۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج رسانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته توانست بیش از 150 نفر از اصحاب رسانه را به همراه خانواده‌هایشان به اردوی راهیان نور اعزام کند.

کیست که نداند زمانی که همه دغدغه شهر عید و نو شدن سال می‌شود، مردم خسته از گذر زمان، در فکر مقصدی برای گذراندن تعطیلات نوروز خود هستند تا سال جدید را به گونه‌ای دیگر آغاز کنند عده‌ای از اصحاب رسانه حضور در راهیان نور را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

در این میان بازدید از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس مقصدی هست که خودش مبداء عروج سبکبالانی از جنس بلور است از بازی دراز و سر پل ذهاب گرفته تا اروند و کرخه و دزفول و اهواز و آبادان دشت عباس و طلاییه قدمگاه سربازان و دلدادگانی که سرداران عشق شدند،اینک به زیارتگاه دلسوختگان شهادت بدل شده است.

آری  مهران، دوکوهه، شلمچه، فکه، دهلاویه، هویزه،اندیمشک و... میزبان اهالی رسانه شد تا رسالت خود را در بیعت مجدد با شهدا قرار دهند.

اصحاب رسانه با خانواده‌هایشان آمده‌اند تا بگویند: می‌دانند امنیت و سلامت خانواده‌شان را مرهون خون سربازان خمینی کبیر می‌دانند.

رسانه‌ای‌ها حضور در کاروان راهیان نور را انتخاب کردند تا پیمان ببندند قلمشان خیانت به خون شهدا و عملشان برخلاف آمال شهیدان نباشد. با خانواده‌هایشان آمده‌اند تا عکس دسته جمعی بگیرند که یادشان باشد عکس شهدا عمل نکنند.

راهیان نور، وعده گاه دریایی از مردم ولایتمدار عاشق پیشه، اهل قلم و رسانه را نیز در آغوش خود فشرد. 

حالا دیگر مزار سرداران نامی چون چمران و سردادگان گمنامی از اقصی نقاط سرزمین ولایتمدار ایران اسلامی، ملجاء دلسوختگان و جاماندگان دفاع مقدس و نسل‌های برخواسته از عشق به جهاد و شهادت شده است.

ارسال نظرات