خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه رزن خبر داد

خدمات‌رسانی پایگاه فرهنگی رزن به مسافرین نوروزی

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه پایگاه فرهنگی رزن بعد از 15 روز خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به کار خود پایان داد، گفت: پایگاه فرهنگی بسیج با شعار ترویج فرهنگ بسیجی در بوستان ملت رزن دایر بود.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۰۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

مجید حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: از 30 اسفند ماه سال 95 و همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی پایگاه فرهنگی در بوستان ملت رزن اقدام به اجرای برنامه کرد.

وی تاکید کرد: در این طرح نماز جماعت در دو نوبت ظهر و عصر و مغرب و عشاء با حضور امام جماعت در بوستان و با حضور مسافران و میهمانان برگزار شد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه رزن افزود: پخش نماهنگ های انقلابی و حماسی، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از میهمانان و کاروان‌های راهیان نور از دیگر برنامه‌های این طرح بود.

وی ادامه داد: برپایی چادرهای مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی و راهنمایی مسافران از جمله برنامه‌های این طرح در بوستان ملت رزن بود که با محوریت پایگاه فرهنگی بسیج اجرا شد.

حسینی با بیان اینکه پایگاه فرهنگی رزن بعد از 15 روز خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به کار خود پایان داد، افزود: این پایگاه با شعار ترویج فرهنگ بسیجی فعالیت کرد و هدف اصلی آن افزایش محبوبیت بسیج و ایجاد انس و مودت بین اقشار مردم و بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار