خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید سلگی نهاوند عنوان کرد

برگزاری 20 اردوی جهادی در روستاهای بخش خزل نهاوند

مسئول گروه جهادی شهید سلگی نهاوند از برگزاری 20 اردوی جهادی توسط این گروه در روستاهای محروم بخش خزل نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۴۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

محسن معافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در دوران دانشجویی توفیق پیدا کردم که یک بار در اردوی جهادی حضور پیدا کنم، همین یک بار کافی بود تا شیرینی خدمت در مناطق محروم را تجربه کنم و به این کار علاقه‌مند شوم.

وی در ادامه افزود: بعد از دوران دانشجویی در اواخر سال 1390 اقدام به راه اندازی گروه جهادی شهید «سلگی» کردم.

مسئول گروه جهادی شهید سلگی فیروزان نهاوند خاطرنشان کرد: هدف این گروه جهادی؛ محرومیت زدایی و کمک به محرومین در سایه همت و تلاش بسیجیان حوزه شهید سلگی فیروزان نهاوند است که به لطف خداوند تاکنون توانسته ایم در این زمینه اقداماتی را انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری 20 اردوی جهادی در 5 سال اخیر توسط این گروه اظهار داشت: در این مدت در روستاهای تاریک دره، تپه یزدان، کهریزصلاح الدین، عبدالملکی،دهنو، شریف آباد و ...از بخش خزل نهاوند اردوی جهادی برگزار کرده ایم.

معافی در مورد اقدامات صورت گرفته در اردوهای جهادی گفت: احداث مسجد، حسینیه، مرمت مزار شهدا، ساخت غسالخانه، خانه عالم، خانه بهداشت، مرمت مدرسه و ... از اقدامات شاخص گروه جهادی شهید سلگی در زمینه عمرانی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هزینه های لازم برای کارهای عمرانی توسط خود مردم و سازمان های مردم نهاد تامین می‌شود و خوشبختانه در این چند سال در این زمینه مشکلی نداشته ایم.

این جهادگر بسیجی در مورد دیگر اقدمات گروه جهادی شهید سلگی گفت: برگزاری کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد و اعزام تیم پزشکی جهت ویزیت رایگان در روستاهای که اردوی جهادی برگزار شده است از اهم اقدمات گروه جهادی شهید سلگی در این 5 سال بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات