خبرهای داغ:
رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد
رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در سال گذشته 2 هزار و 225 نفر در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ثبت نام کرده اند و در همین سال یک هزار و 895 نفر از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۹۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

مهدی مجلسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از فروردین تا اسفند امسال بیش از 839 پروپوزال تصویب شده است و یک هزار و 41 دانشجو موفق به دفاع از رساله خود شده اند.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار دانشجو در 53 رشته مقطع کاردانی تا دکتری دانشکده علوم انسانی واحد همدان مشغول به تحصیل هستند، افزود: علاوه بر کارهای روز مره در قسمت‌های مختلف آموزشی در دانشکده به طور کلی تعداد 2 هزار و 225 نفر ثبت نام انتخاب واحد جدید در سال تحصیلی 95 صورت پذیرفته است.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: در این دانشکده 433 نفر در مقطع کاردانی 2 هزار و 304 نفر در مقطع کارشناسی، 2 هزار و 477 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 97 نفر در مقطع دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در این دانشکده بیش از 270 عضو هیات علمی تمام وقت و مدعو فعالیت می کنند، بیان کرد: تعداد یک هزار و 175 مورد پرونده فارغ التحصیل مطقع کارشناسی ارشد و 720مورد کاردانی و کارشناسی در این سال مورد بررسی قرار گرفته است.

مجلسی گفت: برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان ، بر گزاری جلسات منظم پژوهشی و شورای تحصیلات تکمیلی هر هفته و برگزاری جلسات شورای مدیران گروه هر دو هفته یکبار از جمله اقدامات صورت گرفته در این دانشکده است.

وی عنوان کرد: 34 برنامه از جمله جلسات سخنرانی، کارگاه و جلسات علمی گروه های مختلف آموزشی دانشکده با حداقل هزینه در این دانشکده برگزار شد که منجربه پویایی و نشاط مجموعه دانشگاهی گردید و اعتقاد داریم اگر کارها به دانشجویان واگذار شود ما نتایج و ثمرات زیادی خواهیم دید.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به تاسیس رشته‌های جدید مخصوصا در مقعط کارشناسی ارشد و دکتری گفت: خوشبختانه در سال 95 رشته‌های الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآن و حدیث، ادبیات فارسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت ورزشی، حقوق بین‌الملل، روابط بین‌الملل، علوم سیاسی مسائل ایران، مدیریت بازرگانی مدیریت بازاریابی، مدیریت دولتی، مدیریت فناوری اطلاعات به رشته‌های این دانشکده افزوده شد که با استقبال بسیار خوب داوطلبان مواجه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات