مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

همه باید با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همه باید در سال جدید در اخلاق، کار، تلاش و بندگی خداوند بهتر از گذشته همت گماریم و با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۰۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: همه باید در این زمینه احساس وظیفه و مسئولیت کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: در این راستا باید در هزینه‌کردها دقت بیشتری داشته باشیم و کمک نظام باشیم و در خرید دقت کرده و از تولیدات داخلی خریداری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: همه باید در سال جدید در اخلاق، کار، تلاش و بندگی خداوند بهتر از گذشته همت گماریم و با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

وی در ادامه به ماه رجب اشاره کرد و آن را یکی از بزرگترین ماه های الهی برشمرد و گفت: در این ماه بسیار بر عبادت تاکید شده است.

گنجعلی عنوان کرد: ماه رجب ماه امامت و ولایت است و باید با اتصال به ائمه معصوم(ع) خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در قرابتی که بین فصل بهار و ماه رجب ایجاد شده است باید در بعد معنوی جدی عمل کنیم که مقدمه کار خوب و حرکت در مسیر معنوی و خودسازی باشد.

همه باید با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار