خبرهای داغ:
مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان عنوان کرد
مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان گفت: اعتبار بیمارستان شهرستان بهار که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان همدان است به صورت کامل تخصیص یافته و تمام تلاش مسئولان تسریع در اتمام ساخت بیمارستان و پاسخ به خواسته مردم است.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۱۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

فرهاد فرزانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره بازدید از روند اجرایی بیمارستان شهرستان بهارعنوان کرد: این بیمارستان یکی از خواسته های مهم مردم شهرستان بهار است که باید هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در زمان تعطیلات نوروزی نیز متوقف نبوده است، گفت: استاندار، فرماندار بهار، نماینده مردم شهرستان بهار و دستگاه های خدمات‌رسان همگی در حال تلاش برای اتمام این پروژه بزرگ هستند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان یادآورشد: اعتبار بیمارستان که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان همدان است به صورت کامل تخصیص یافته و تمام تلاش مسئولان تسریع در اتمام ساخت بیمارستان و پاسخ به خواسته مردم است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بیمارستان ۸۲ تختخوابی آیت الله بهاری شهرستان بهار از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است، افزود: وسعت زمین پروژه ۱۵ هزار متر مربع و زیربنای آن ۸ هزار و ۳۰۰ متر مربع بوده که در چهار طبقه ساخته می شود.

فرزانه ابراز داشت: این بیمارستان بخش‌های مختلفی از جمله اورژانس، درمانگاه، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراحی، زنان و زایمان، نوزادان، کودکان، بستری زنان و چندین بخش مراقبتهای ویژه و اداری و مدیریتی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات