امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نمازجمعه این هفته با تاکید به حضور حداکثری مردم در انتخابات حضور و اهمیت آن، گفت: خواسته اصلی دشمنان حضور نیافتن در انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۲۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری گفت: انتخاب اصلح باید مطابق با ویژگی ها، ضرورت ها و نیازها و انتقادات سالم و در خور شان ملت ایران رعایت قانون و گردن نهادن به مجاری و نهادهای مسئول و پرهیز از تبلیغات دروغ و تخریبی در رقابت های انتخاباتی و نیز پرهیز از سوء استفاده از امکانات و موقعیت های رسمی و دولتی از بیت المال باشد.

وی ضمن تاکید به مردم در انتخاب افراد صالح، متدین، ولایی و پرهیز از حزب بازی و ... از نامزدهای انتخاباتی خواست در صورت پیروزی و شکست به قانون تمکین کنند و در صورت پیروزی خدمت به مردم را بالاترین وظیفه خود بدانند چراکه این مردم ولی نعمت هستند.

حجت الاسلام منصوری در ادامه به شعار امسال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب نام گذاری شده اشاره و بیان کرد: گشایش اقتصادی و بهبود معشیت و رفع معضلات کنونی جز با جدی گرفتن و پیگیری همه جانبه اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد شد و امید است که مراقبت شود که این مقصود با جدیت تمام دنبال و به تقویت تولید ملی توجه ویژه شود.

خطیب نمازجمعه شربیان به تحولات اخیر منطقه اشاره و اظهار داشت: سناریو سازی علیه سوریه به بهانه حملات شیمایی و حربه استفاده از سلاح شیمیایی توسط دولت سوریه بیشتر بعد تبلیغاتی و روانی دارد و کشورهای غربی نیز خود به این امر واقف اند که دولت سوریه از چنین ابزارهای استفاده نکرده و نخواهد کرد.

وی ادامه داد: هدف کشورهای غربی از این اتهام برای فشار به دولت سوریه و دادن امتیاز به دولت های غربی است.

حجت الاسلام منصوری سفر نخست وزیر انگلیس به عربستان سعودی را محکوم کرد و گفت: از کشورهای عربی می خواهیم زیاد به این کشورها دل نبندند چراکه این کشورها چه با آن هایی که رابطه ای دارند و یا با آن های که رابطه ندارند دشمنی این ها فرق نمی کند و اگر روزی برسد به همه آن ها ضربه خواهند زد همانطور که در عراق ثابت شد که رابطه این ها با عراق خوب بود.

امام جمعه شربیان با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا در سال 1359اضافه کرد: در همه دوران رژیم پهلوی منافع ملت ایران تحت الشعاع انگلیس و پس از آن تحت الشعاع آمریکا بود امام انقلاب این معادله غلط و تحقیر آمیز و ذلت بار را برهم زد.

وی افزو : جوانان با آموختن درس پایداری و استقامت توانستند سد پولادین به ظاهر آن ها را هم بزنند و این مهم ترین دشمنی آمریکا با ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شربیان در ادامه گفت: با توجه به نزدیک بودن اعتکاف لازم است برای پرشور شدن این مراسم معنوی همه تلاش کنندو از همه اعتکاف کنندگان می خواهیم در این چند روزی که با خدای خود خلوت می کنند بیشترین بهره را ببرند.

وی در ادامه با تبریک سالروز میلاد مولود کعبه افزود: تمسک به ولایت امیرالمومنین الگو قرار دادن ایشان در تحقق عدالت اجتماعی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها