خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی به 3 شهر و 60 روستای استان قزوین حداکثر تا هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۹۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز قزوین اعلام کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و انتخاب پیمانکاران واجد شرایط، در شش ماهه ابتدایی امسال 3 شهر معلم کلایه، رازمیان وسیردان به همراه 60 روستای استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

بوشهری با اشاره به افتتاح گازرسانی به منطقه الموت در اردیبهشت ماه سال جاری افزود: خوشبختانه پروژه خط انتقال گاز به منطقه الموت که توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال انجام می باشد در اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید که با توجه به اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان در زمینه اجرای شبکه داخلی گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان با بهره برداری از خط انتقال مذکور، مردم عزیز این دو شهر می توانند از این نعمت الهیبهره مند شوند.

وی هزینه نهایی این پروژه بزرگ را در دو بخش اجرای خط انتقال و اجرای شبکه های داخلی شهرها بالغ بر 770 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با اشاره به گازدار شدن 58 روستای استان در سال 1395 بیان داشت در شش ماهه اول امسال نیز 60 روستا در مناطق مختلف استان بهشبکه سراسری گاز متصل خواهند شد که از این تعداد روستا، 30 روستا مربوط به شهرستان قزوین، 19 روستا در منطقه آوج، 7 روستای تاکستان و 4 روستای منطقه آبیک و بویین زهرا گازدار خواهند شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها