خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید عباس بابایی عنوان کرد؛

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گروه جهادی شهید«بابایی» در مناطق محروم همدان

مسئول گروه جهادی شهید عباس بابایی از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط این گروه جهادی در مناطق محروم همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۸۵۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
پیام زمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: گروه جهادی شهید «عباس بابایی» با حضور 22 نفر از بسیجیان حوزه شهید احمدی روشن شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا فعالیت ما به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی معطوف بود اما به مرور که به تعداد اردوهای که برگزار می کردیم اضافه می‌شد، به دامنه فعالیت های گروه جهادی شهید «عباس بابایی» نیز اقداماتی افزوده می‌شد.

مسئول گروه جهادی شهید «عباس بابایی» اظهار داشت: تیم پزشکی گروه از 5 پزشک متخصص شامل دندانپزشک، چشم پزشک، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان و متخصص داخلی تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه روستاهایی که تیم پزشکی در آنها حضور می یابد بنابر درخواست فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج آن روستاها است، تصریح کرد: سال گذشته تیم پزشکی گروه جهادی شهید «عباس بابایی»با حضور در جورقان و چندین روستا از جمله، بابامرجع، حیران و ... اقدام به ویزیت رایگان و توزیع دارو و اقلام بهداشتی و درمانی کرد.

زمانی خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان نمازگزارن نماز جمعه در محل حسینیه امام خمینی(ره) در سالروز تشکیل بسیج سازندگی نیز از فعالیت‌های جهادگران تیم پزشکی بود.

وی گفت: مرمت، بازسازی و رنگ‌آمیزی مسجد روستای ماماهان در فامنین و رنگ آمیزی مدرسه ابن سینا در شهر همدان از اقدمات عمرانی گروه ما در سال گذشته بود.

این جهادگر بسیجی اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشان مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، کلاس های کارآفرینی و روش های نوین اشتغالزایی برگزار و در پایان ضمن صدور گواهی پایان دوره افرادی را که پتانسیل کارآفرینی داشتند برای دریافت تسهیلات به بسیج سازندگی معرفی کردیم.

وی گفت: در ایام نوروز امسال نیز با حضور در شهر جورقان اقدام به مرمت و رنگ آمیزی مدرسه ابتدایی شهید رجایی این شهر کردیم.

زمانی خاطرنشان کرد: در این اردو 17 نفر از اعضای گروه حضور داشتند که به مدت سه روز کارهای جهادی انجام دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات