خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه جهادی طه بسیج دانشجویی شاهرود:

اجرای برنامه های جهادی در ایام نوروز در محله اسلامی شهید بهشتی شاهرود

مسئول قرارگاه جهادی طه بسیج دانشجویی شاهرود گفت: در طول ایام نوروز فعالیت های مختلف فرهنگی،آموزشی و عمرانی به مردم محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود ارائه شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۸۷۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
مسئول قرارگاه جهادی طه بسیج دانشجویی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به سخن امام راحل که(تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت را چشیده باشند) با اشاره به فعالیت های قرارگاه جهادی طه بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در ایام نوروز اظهار کرد: در ایام منتهی به نوروز 96 با همت جهادگران قرارگاه جهادی طه و با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر توجه به حاشیه شهرها و حضور گروه های جهادی بومی برای خدمت رسانی، محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود انتخاب و فعالیت هایی انجام شد.

رضا عیوضی افزود: توزیع بسته های عیدانه به ارزش 50 تا 70 هزار تومان بین بیش از 50 خانواده نیازمند این محله توسط سه گروه جهادی و انجام برنامه عمرانی ساخت سرویس بهداشتی برای یکی از محرومین شهرک و احداث سقف و سیمان کاری و ایزوگام آن از فعابیت های گروه های جهادی در ایام نوروز در این محله بوده است.

وی خاطر نشان کرد: غربالگری قند و فشار خون اهالی این محله و غربالگری دانش آموزان از نظر سلامت جسمانی و حرکتی با حضور گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی و آزاد اسلامی از دیگر فعالیت های گروه های جهادی در ایام نوروز در این محله بوده است.

عیوضی تصریح کرد: این فعالیت های در قالب اردوهای یکروزه و سه روزه انجام شده است و رضایت اهالی را نیز به دنبال داشته است.

مسئول قرارگاه جهادی طه بسیج دانشجویی شاهرود با اشاره به فعالیت های قرارگاه در سال 1396 اظهار کرد: امسال اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشکگاه های شاهرود بصورت متمرکز در روستاهای منطقه خارتوران و فرومد و پل ابریشم شهرستان شاهرود و میامی خواهد بود.

وی ادامه داد: اردوهای نیمه متمرکز و موردی ما نیز در محله های اسلامی و شهرها و روستاهای شاهرود اجرا خواهد شد که شانزده گروه جهادی از دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی شهرستان شاهرود و میامی حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار