خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان همدان عنوان کرد

لزوم ورود بیشتر ائمه جمعه در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف

مسئول فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان همدان ضمن تقدیر از حمایت‌های امام جمعه استان در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف خواستار ورود بیشتر ائمه جمعه با استفاده از تریبون‌های نمازجمعه به این بحث شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۷۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مدیران عامل، معاونان، مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان همدان به مناسبت سال نو و سالروز میلاد امام علی(ع) با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

مسئول فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان همدان در این دیدار صمیمی ضمن تبریک ماه رجب و میلاد با سعادت دو نور امام جواد(ع) و امیرالمومنین(ع) با اشاره به اهمیت دو نعمت آب و برق اظهار داشت: زندگی بدون برق و آب معنا و مفهومی ندارد.

حجت‌الاسلام ابراهیم بهرامی‌فر با بیان اینکه عدم استفاده درست از نعمت الهی عدم شکرگزاری به درگاره خداوند است، گفت: مجموعه صنعت آب و برق استان با تلاش شبانه‌روزی به دنبال خدمات‌رسانی به مردم و تأمین زیرساخت‌های تولید و توزیع هستند.

وی ادامه داد: این مجموعه در کنار فعالیت اصلی و تخصصی خود و خدمات‌رسانی به مردم و از فعالیت‌های فرهنگی نیز غافل نبوده است.

مسئول فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان همدان با بیان اینکه کارکنان، خانواده های کارکنان و فرزندان آنها زیر پوشش فعالیت‌های فرهنگی هستند، افزود: صنعت آب و برق استان همواره در ترویج فرهنگ نماز و امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حقوق شهروندی رتبه‌های خوب استانی و کشوری کسب کرده که این حاصل زحمات و دلسوزی عزیزان و دغدغه آنان در امور فرهنگی است.

وی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های این مجموعه دغدغه مسائل فرهنگی و دینی و اعتقادی و اخلاقی کارکنان و خانواده ها است که در این زمینه برنامه‌های خوبی از جمله مسابقات قرآنی برگزار شده است.

مسئول فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان همدان با اشاره به شعار سال گذشته مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ابراز داشت: در این راستا تمام اهداف پیش بینی شده بیش از 100 درصد در مجموعه آب و برق تحقق یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد: شعار امسال نیز با عنوان«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در این صنعت به نحو شایسته تحقق یابد.

بهرامی ضمن تقدیر از حمایت‌های امام جمعه استان در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف خواستار ورود بیشتر ائمه جمعه با استفاده از تریبون‌های نمازجمعه به این بحث شد و تصریح کرد: ماه رمضان فرصت خوب تبلیغی است و می‌طلبد از این فرصت برای بحث مدیریت مصرف و حفظ و نگهداری از تأسیسات آب و برق استفاده کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات