جمعی از اصحاب رسانه استان همدان به مناسبت آغاز سال جدید و میلاد مسعود حضرت امام علی (ع) با آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۶۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ظهر امروز جمعی از اصحاب رسانه استان همدان به مناسبت آغاز سال جدید و میلاد مسعود حضرت امام علی (ع) با آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان با حضور در دفتر ایشان دیدار کردند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت امیر المومنین علی (ع) با اشاره به رسالت اصلی اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران همواره در تلاش هستند برای رضای الهی با تمام توان به وظیفه و رسالت اصلی خود که اطلاع رسانی و خدمت به مردم است عمل کنند.

محمدرضا عارف با بیان اینکه اصحاب رسانه در سال گذشته در راستای اطلاع رسانی زحمات فراوانی کشیدند، افزود: با توجه به رویدادهای مهم که امسال در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور رقم می خورد اصحاب رسانه بسیار جدی پای کار آمده است.

وی یادآور شد: بر همین اساس از همه ظرفیت ها در امر اطلاع رسانی بهره خواهیم برد تا بتوانیم به وظیفه و رسالت خود عمل و به شکل شایسته به مردم خدمت ارائه دهیم چراکه رضایت خداوند در رضایت مردم است.

دیدار نوروزی اصحاب رسانه همدان با نماینده ولی فقیه در استان 

انتهای پیام/

ارسال نظرات