خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

حضرت زینب (س) اسوه صبر و بردباری

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و بردباری است چرا که در مقابل ظلم و ستم هایی که به ایشان شد صبر و استقامت کرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۶۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جمع ۷۱ نفری معتکفین مسجد مهدیه شهرستان نهاوند ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: ماه رجب ماه تخلیه است و تخلیه یعنی دوری از زشتی و گناه، یعنی تلاش کنیم در این ماه از زشتی ها و بد‌یها و گناه دوری کنیم تا بتوانیم به ماه مبارک رمضان وصل شویم .

وی با بیان اینکه ماه رجب یک فرصت طلایی برای بازگشت از گناه است، گفت: ماه رجب هم ماه امامت است وهم نبوت و اگر کسی امامت و ولایت را قبول نداشته باشد عبادتش مورد قبول واقع نمی‌شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود به ابعاد شخصیتی حضرت زینب (س) پرداخت و افزود : بارزترين بعد زندگى حضرت زينب(س) نقش ویژه او در واقعه کربلا و دوران اسارت پس از این واقعه بوده است.

وی ادامه داد: صبر و پایداری آن بانو در واقعه عاشورا علی‌رغم از دست دادن عزیزترین کسانش موجب شد که به عنوان اسوه صبر جاودان شود.

شیرزادی تصریح کرد: خطبه های کوبنده آن حضرت در بند اسارت در کوفه و شام، باعث پرده برداری از چهره ظالمانه و ننگین حکومت اموی شد و پيام خون امام حسين (ع) را به جهانيان رساند .

وی در جمع بانوان معتکف مسجد مهدیه گفت : از مکتب حضرت زینب (س) لام الله درس‌های مختلفی می‌توان گرفت که از آن جمله می‌توان به روحیه اخلاص ، توجه به عبادت به ویژه نماز ، صبر و ولایت مداری و در مسیر ولایت قدم برداشتن اشاره کرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) اسوه صبر و بردباری است چرا که در مقابل ظلم و ستم هایی که به ایشان شد صبر و استقامت کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات