خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

مشکلات کشور با اندیشه و تفکر انقلابی رفع می‌شود/ نباید در انتخابات پیش‌رو غفلت کنیم

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مشکلات کشور ما را آن اندیشه و تفکر انقلابی که در دفاع مقدس صف آرایی کردند و در مقابل استکبار به پیروزی رسید می تواند رفع کند.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۵۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در اختتامیه اردوهای راهیان نور دانشجویی که در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله در ایام نوروز اردوهای راهیان نور بسیاری از خاطرات بزرگ در دوران دفاع مقدس را در ذهن ها تداعی می کند، به ویژه در استان همدان که اکثر عملیات‌ها که اتفاق افتاد در آخرین ماه های سال حضور داشت.

وی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: برای اینکه خاطرات دفاع مقدس از یادها نرود باید ساعت‌ها نشست و صحبت کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: شهید «حاج حسین همدانی» که به عنوان سیدالشهداء حرم به شهادت رسید یکی از فرماندهان بزرگی بود که در لشکر انصارالحسین(ع) بودند و بعد از شهادت «حاج حسین» یک رابطه قلبی بین رهبر انقلاب و استان همدان ایجاد شد.

وی ادامه داد: زمانی که تقریظ رهبری بر چهار کتاب دفاع مقدس را می بینیم که چقدر زیبا از استان همدان یاد می‌کنند و مردم همدان را به عنوان لشکریان انصارالحسین(ع) خطاب می کند؛ شاید کمتر استانی باشد که این چنین مقام معظم رهبری به آن ارادت دارند.

مجیدی ابراز داشت: جا دارد که در دانشگاه ها روی این موضوعات کار کنیم و ببینیم چرا مقام معظم رهبری در کتاب «وقتی مهتاب گم شد» و «آب هرگز نمی میرد»؛ دوبار از کلمه لشکریان انصارالحسین(ع) یاد می‌کنند.

وی از دانشجویانی که زمینه برایشان فراهم است خواست در خصوص نکاتی که امام(ره) و مقام معظم رهبری برای استان همدان فرموده اند تمرکز کرده و کتاب‌های دفاع مقدس را بیشتر مطالعه کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: ما جنگ و دفاع مقدس را با حضور جانانه پشت سر گذاشتیم و به لطف خداوند نمره مردم و استان همدان بسیار خوب بود، مردم ما در جنگ کوتاهی نکردند و همین استان در ارتش‌های نیابتی که در جهان تشکیل شده در خط مقدم ایستاده است.

وی با بیان اینکه در سال 96 رسالت و مسئولیت سنگینی بر عهده داریم، عنوان کرد: با توجه به این صف آرایی که در این انتخابات پیشرو داریم یک بصیرت و شناخت بسیار بالایی لازم است چراکه اگر غفلت کنیم آنهایی که به دنبال این بودند که افکار کشورهای اروپایی و آمریکایی را بر ما حاکم کنند یکبار دیگر بر کشور تسلط پیدا می‌کنند.

مجیدی ابراز داشت: تفکر امام(ره) برای همه مردم قابل درک است، مبادا به سمت و سویی برویم که نگاهمان برای اداره کشور به سمت کسانی برود که دشمن ایران و اسلام هستند و می خواهند مشکلات ما را حل کنند.

وی افزود: امروز بار دیگر عوامل فتنه سال 88 در انتخابات حضور پیدا کرده و عنوان می کنند که وحدت ملی داشته باشیم، در صورتی که در سال 88 خبری از این وحدت ملی وجود نداشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ما می‌خواهند که انقلابی عمل کنیم و نجات دهنده کشور باشیم.

وی یادآور شد: مشکلات کشور ما را آن اندیشه و تفکر انقلابی که در دفاع مقدس صف آرایی کردند و در مقابل استکبار به پیروزی رسید می تواند رفع کند.

مجیدی در پایان ضمن تقدیر از خادمین و راویان راهیان نور استان همدان خاطرنشان کرد: خداوند به ما توفیق دهد به آن صراطی که شهدای مدافع حرم رفتند، برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات