خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

وظیفه فرماندهان پایگاه‌ها در انتخابات آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی است

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه وظیفه فرماندهان پایگاه‌ها در انتخابات آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است، گفت: امید است در انتخابات فرد اصلحی انتخاب شود تا نقشه های دشمنان کشور ناکام بماند.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۸۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی در جمع فرماندهان خواهر حوزه بسیج شهدای اصناف، اظهار داشت: از شما خواهران که فرمانده پایگاه هستید درخواست می کنم در بحث حجاب و عفاف تمام توان خود را برای تأثیرگذاری در جامعه بگذارید.

وی در ادامه در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: این دو انتخابات مهم و حساس هستند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: کسی که می خواهد رئیس جمهور کشور شود باید بتواند برای مردم کار کند و مشکلات اقتصادی را که از دغدغه های مقام معظم رهبری است را حل کند.

وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد، تأکید کرد: رئیس جمهور انتخابی کشور باید به درد دل مردم برسد بدلیل اینکه مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

حسینی با بیان اینکه مهمترین بحث انتخاب اصلح است، ابراز داشت: با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی در بحث مشارکت ما نمونه و الگویی برای منطقه هستیم و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی عنوان کرد: دشمنان همانند فتنه سال 88 می خواهند چند دستگی در میان مردم ایجاد کنند تا خلأ میان مردم و نظام بیندازند ولی مردم فهیم و با بصیرت ایران با راهنمایی رهبر فرزانه انقلاب نمی گذارند آنان به هدف خود برسند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر ما در انتخابات از این فرصت استفاده کردیم پیروز میدان هستیم ولی اگر غافل شدیم تبدیل به آسیب و تهدید می شود چرا که دشمن از ماه ها قبل برای این انتخابات برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه وظیفه فرماندهان پایگاه‌ها آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است، عنوان کرد: امید است در انتخابات فرد اصلحی انتخاب شود تا نقشه های دشمنان کشور ناکام بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات