مسئول بسیج رسانه گیلان در گفتگو با «بسیج» خبر داد
جعفری گفت: برپایی نمایشگاه عکس راهیان نور از لنز دوربین رسانه گیلان و افتتاح چند کانون بسیج رسانه در شهرستان های استان نیز از جمله برنامه های مهم این سازمان در سال جدید و در طول تابستان است.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۶۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
محسن جعفری مسئول بسیج رسانه گیلان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با مهمترین برنامه های این سازمان در سال جدید گفت: یکی از مهمترین برنامه ها، برگزاری اولین یادواره شهدای بسیج رسانه استان گیلان است.

وی افزود: همچنین بعد از انتخابات میزبان جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاه های خبری با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی خواهیم بود.

مسئول بسیج رسانه گیلان تصریح با اشاره به اهمیت افزایش محصولات فرهنگی از جمله کتاب در حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: تهیه و تدوین اولین کتاب شهدای رسانه گیلان را نیز در دستور کار قرار دادیم.

جعفری با تاکید بر اهمیت بالا بردن آگاهی ها در مورد قوانین مربوط به کار رسانه ای ادامه داد: دوره آموزش خبرنگاری حرفه ای و کارگاه آموزشی قانون مطبوعات و انتخابات را در سال 96 با جدیت پیگیری خواهیم کرد

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: برپایی نمایشگاه عکس راهیان نور از لنز دوربین رسانه گیلان و افتتاح چند کانون بسیج رسانه در شهرستان های استان نیز از جمله برنامه های مهم این سازمان در سال جدید است.

ارسال نظرات