دبیر حزب اعتدال و توسعه استان همدان تأکید کرد

توسعه فرهنگ تحزب و پاسخگویی راهی برای رفاه و آسایش مردم

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان همدان گفت: مردم و نظام، مسئولین و برنامه‌ریزان اگر می‌خواهند مشکلات رفع شوند و رفاه و آسایش و آرامش فراهم شود راهی جز توسعه فرهنگ تحزب و پاسخگویی ندارند.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۹۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن مرادی در همایش اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که در خانه معلمان همدان اظهار داشت: برای ما بسیار ارزشمند است که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دعوت این حزب مردمی لبیک گفته‌اند چراکه اکثر وزیران برای افتتاح پروژه ای در استان ها حضور می یابند.

وی ادامه داد: مردم و نظام، مسئولین و برنامه ریزان اگر می‌خواهند مشکلات اقتصادی، سیاسی و ..رفع شوند و رفاه و آسایش و آرامش فراهم شود و در رسیدن به رشد و تعالی این ملت سرعت بیشتری ببخشند راهی جزء توسعه فرهنگ تحزب و پاسخگویی ندارند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان همدان گفت: باید با تمام مدیران نظام و از طریق احزاب شناسنامه دار به حاکمیت برسند تا ضمن پاسخگویی و اجرای برنامه مداوم، مدون و علمی و عقلی در بعد آزمایش قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ما از اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال سخن می گوییم و چه کسی پاسخگوی آن است؟ تصریح کرد: لازمه این امر عمل و اجرا است؛ آیا فقط سخن گفت کافی است؟

مرادی ابراز داشت: باید بپذیریم در قالب احزاب به شرط ترجیح منافع مردم بر منافع خود می‌توان رفاه نسبی و مطلوب را در جنبه‌های مختلف برای مردم فراهم کرد.

وی ادامه داد: پس از گذشت دوران بیش از 35 سال در رسیدن به اهداف انقلاب نگران هستیم از نگاه فرهنگی به جامعه با نگرانی می اندیشیم همچنین از دریچه اقتصادی و سیاسی نگرا هستیم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان همدان با بیان اینکه برای رفع این تنگناها راهی جز توسعه فرهنگ تحزب نداریم، افزود: باید احزاب یار مسئولین و مسئولین همراه احزاب باشند، فراموش نکنیم که اگر این تمرین زیاد طول بکشد رسیدن به مقصود نیز طولانی خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم این نوع همایش ها زمینه را برای فراهم کردن همایش های آرامش بخش منطقی و اعتدالی، رشد و تعالی و همچنین ایجاد زمینه گفتگو و کنار هم بودن در حل مشکلات مردم راه گشای ما باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار