خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «سیدمیلاد مصطفوی» مطرح کرد

جذب نیروهای خاکستری و سیاه با برگزاری اردوهای جهادی

مسئول گروه جهادی شهید «سید میلاد مصطفوی» گفت: با برگزاری اردوهای جهادی، علاوه بر کسب رضای خداوند، ادامه راه شهیدان و خدمت به محرومین، می توان نیروهای خاکستری و حتی سیاه را به انقلاب جذب کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۱۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
جابر شیرین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در ابتدای سال 94 با بچه های پایگاه شهید گل زردی گروه جهادی شهید «گل زردی» را برای خدمت به محرومین راه اندازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا این گروه با 7 نفر از اعضای بسیجی پایگاه تشکیل شد، اما اکنون به لطف خدا سه گروه جهادی، در رده‌های سنی و اقشار مختلف جامعه داریم.

این جهادگر بسیجی اظهار داشت: در ابتدا اقدام به برگزاری اردوهای یک روزه در سطح شهر ملایر کردیم که با استقبال خوب بسیجیان مواجه شد و در ادامه اجرای اردوهای سه روزه، هفت روزه و 10 روزه را در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه افزود: بعد از شهادت «سید میلاد مصطفوی» در دفاع از حرم حضرت زینب(س)، نام گروه را از شهید «گل زردی» به گروه جهادی شهید «سید میلاد مصطفوی» تغییر دادیم.

شیرین آبادی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم ملایر گفت: در این مدت در چند روستای محروم ملایر از جمله روستای بهاره و علیمرادخواه اقدام به ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: روستای علیمرادخواه آخرین روستای شهرستان ملایر محسوب می شود و ساکنان آن از فقر فرهنگی و معیشتی زیادی رنج می برند که به وسیله یکی از اعضای گروه جهادی مطلع شدیم که مدرسه این روستا مشکل داشته و نیاز به بازسازی دارد.

مسئول گروه جهادی شهید «سید میلاد مصطفوی» عنوان کرد: با چند تن از دوستان به این روستا رفتیم تا از نزدیک مشکلات آنها را مشاهده کرده و برای آغاز اردو برنامه ریزی کنیم، که با مشکل دیگری به نام وجود فرقه خاکساری یا همان دراویش روبرو شدیم.

وی افزود: برای حل این مشکل با دو تن از روحانیون صحبت کردیم که در مدت حضور ما در روستای علیمرادخواه همراه ما باشند.

شیرین‌آبادی تصریح کرد: این دوستان علاوه بر برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی، نشست‌های پرسش و پاسخ هم برگزار می‌کردند و به سوالات دراویش پاسخ می‌دادند، خوشبختانه این اقدام باعث شد که چند نفر از این فرقه جدا شوند.

وی گفت: مدرسه روستای علیمرادخواه با کمک خیرین و با همت جهادگران به طور کامل مرمت و بازسازی شد و هم اکنون برای استفاده در اختیار دانش آموزان این روستا است.

این جهادگر بسیجی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل راه و جاده روستای بهاره که در نزدیکی روستای علیمرادخواه قرار دارد از اداره راه و ترابری شهرستان کمک گرفتیم و جاده را هموار کردیم.

وی در پایان گفت: با برگزاری اردوهای جهادی، علاوه بر کسب رضای خداوند، ادامه راه شهیدان و خدمت به محرومین، می توان نیروهای خاکستری و حتی سیاه را به انقلاب جذب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات