خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

داشتن روحیه انقلابی و جهادی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کاندیدای اصلح نسبت به مستضعفان و محرومین توجه داشته و دارای روحیه انقلابی و جهادی است.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۷۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست روشنگری در جمع اقشار مختلف بسیج شهرستان اسدآباد اظهار داشت: استکبار جهانی و آمریکا و نظام سلطه در سه راهبرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دنبال براندازی نظام هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و صهونیست از طریق نفوذ و مشروعیت‌زدایی به دنبال براندازی نظام هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات یکی از موضوعات مهم حضور مردم در صحنه و دموکراسی دینی است.

وی ادامه داد: مردم با حضورخود در انتخابات باعث حفظ آبروی نظام و بالا بردن قدرت بازدارندگی و دفاعی کشور می‌شوند.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به دهان استکبار جهانی است.

وی در ادامه به معیار و ملاک کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: فرد اصلح کسی است که ایمان و اعتقاد به خدا و قانون اساسی و مردم و ولایت فقیه در او باشد و توانایی اجرایی و مدیریت کشور را داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: داشتن شجاعت و روحیه استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل دشمنان نیز از دیگر ویژگی‌های کاندیدای اصلح است.

وی در بخش پایانی سخنانش ابراز داشت: کاندیدای اصلح نسبت به مستضعفان و محرومین توجه داشته و دارای روحیه انقلابی و جهادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات