خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بزرگ پاسدار همه حرمت ها در عالم امام حسین(ع) است، گفت: پاسداران ما باید هر ارزشی که در جهان وجود دارد آن را حرمت بدارند و ما وظیفه داریم از آن پاسداری کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۰۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز در دیدار جمعی از پاسداران سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، ضمن تبریک میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: یکی از مهمترین محورها، وظیفه پاسداری است.

وی با اشاره به پاسداری از حرمت‌ها افزود: بزرگ پاسدار همه حرمت ها در عالم امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: پاسداران ما باید هر ارزشی که در جهان وجود دارد آن را حرمت بدارند و ما وظیفه داریم از آن پاسداری کنیم.

وی ابراز داشت: سپاه پاسداران از باقیات الصالحات امام (ره) و شجره طیبه ای است که خود این شجره طیبه دارای مباحث عرفانی است.

محمدی گفت: ما در عالم دو نوع نور داریم؛ نور مادی و معنوی که نور مادی تاریکی های عالم را روشن می کند و بر ظاهر اشیاء می تابد ولی نور معنوی ظاهر و باطن را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی با بیان اینکه طاغوت ها مردم را از روشنی به تاریکی ها هدایت می کنند، افزود: کسانی که باطنشان سرشار از محبت اولیای خدا آنها باطن نورانی دارند و برخی هستند که باطنشان لبریز از بغض به خدا است که این باطن تاریک و ظلمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: قلب انسان ها گاهی کانون معرفت خداست و بعضی از قلب ها ویرانه است و آن قلب، تاریک و ظلمانی است.

وی ابراز داشت: در مقابل نیز بعضی از روح‌ها به گونه‌ای است که عاشق و بی‌قرار تماشای جمال و جلال حضرت حق هستند.

محمدی افزود: ساختار انسان هفت لایه دارد؛ ظاهر، باطن، قلب، روح و سِر و... که این همان هفت شهر عشق عطار است و این هفتخوان، خود، وجود انسان است.

وی تصریح کرد: این سمت پر افتخار پاسداری یکی از منحصر به فردترین سِمت‌ها است و پاسداران به راحتی می توانند این هفتخوان وجود خود را نورانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به پاسداران تصریح کرد: این فرصت خودسازی و تزکیه نفس و کسب نور را که در وجود شما است با استفاده از اساتید مجرب تقویت کنید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: کانون حوزه های علمیه و سپاه و پاسداران ما انسان های نورانی تربیت کنند که اگر چنین بودیم می توانیم چون خورشید نورافشانی کنیم و آن نورهای معنوی را درک کنیم و پاسدار خون پاک شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات