خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: پاسدارى، فرهنگ عزت و افتخار است و امروز این معنا و پاسدارى از دین و انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مجسم است.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع کارکنان و سربازان سپاه نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه شعبان ، ماه دعا و مناجات با خدا، ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به رمضان و ماهی است که منسوب به پیامبر اکرم (ص) و از عزیزترین ماه های اسلامی است .

وی در خصوص پاسداری گفت: پاسدارى، فرهنگ عزت و افتخار است و امروز این معنا و پاسدارى از دین و انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مجسم است .

امام جمعه نهاوند افزود: پاسداران كسانی هستند كه در حساس ترین لحظات تاریخ از میان خلق برمی خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه برای رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند.

وی ادامه داد: کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون امام حسین(ع) برمی آید که آزادگی و شور حقیقت‌جوئی ایشان چنان حماسه ای آفرید که تا زمان، زمان است نامش جاودان و موجب احترام انسان‌های حق طلب خواهد بود .

امام جمعه نهاوند گفت: هفته معلم و هفته عقیدتی را به نام استاد شهید مرتضی مطهری نام نهاده اند چراکه تمام سخنان این بزرگوار درسی است برای همه، درسی که برگرفته از خدا و اعتقادات دین است .

وی تصریح کرد : باید مجموعه آموزه های دین را به عنوان مهارت زندگی ببینیم و بکار بگیریم؛ اگر کسی دین را خوب بفهمد و خوب عمل کند هم در دنیا و هم در آخرت از نعمت های خدا بهره مند است و همه این موارد را می توان در کتاب های شهید مطهری و آیات واحادیث و روایات مشاهده کرد که می تواند راهگشای انسان باشند تا به این منظومه عقیدتی برسند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات