خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدا، گروه یا طیف خاص سیاسی در انتخابات حمایت نمی‌کند و هدف اصلی جلب مشارکت حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو است.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۳۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید جامه بزرگی در جلسه هماهنگی برنامه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: انتخابات مظهر جمهوریت انقلاب مقدس اسلامی ایران است و امام راحل (ره) تأکیدی جدی داشتند که میزان، رأی ملت است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا شور و نشاط سیاسی در میان آحاد جامعه، به ویژه فرهیختگان دانشگاهی افزایش یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدا، گروه و طیف خاص سیاسی حمایت نمی‌کند و هدف اصلی و اصیل این دانشگاه جلب مشارکت حداکثری مردم در دو انتخابات پیش روی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر است.

جامه بزرگی تصریح کرد: بر اساس بخشنامه اخیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد مجوز فعالیت مستقیم در عرصه انتخابات را ندارد و محور این بخشنامه ایجاد شوق و شرایط حضور همه‌جانبه مردم به نحوی است که حمایت مستقیم از کاندیدا یا حزب خاصی صورت نگیرد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه ملاک اصلی انتخابات در دانشگاه فرمایشات مقام معظم رهبری و خطوط ایشان است، گفت: گرایش‌های سیاسی مختلف با حفظ خطوط، حدود و الزاماتی که در قانون است می‌توانند سلایق و مواضع خود را در دانشگاه مطرح سازند.

وی تصریح کرد: دانشگاه باید با ایجاد شرایطی شاهد حضور چشمگیر و پررنگ مردم باشد و در این مسیر از سمت‌گیری و جانب‌داری گروه یا طیف خاص سیاسی پرهیز شود و این مهم با برگزاری جلسات، نشست‌ها و کرسی‌های مستمر و هماهنگ محقق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات