خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت هفته معلم:
در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت هفته معلم با اشاره به فاجعه صندوق ذخیره فرهنگیان، امضاء سند ننگین 2030 و بر زمین ماندن سند تحول بنیادین آمده است: عملکرد دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش را مناسب و در شأن انقلاب نمی‌دانیم.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۷۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نقش معلم، نقش تراز اول است (امام خامنه‌ای)

عارفان باعشق عارف می شوند

هرکه عاشق شد معلم می شود

هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان به بهانه سالگردشهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری دست‌مایه تکریم و تعظیم انسان‌هایی است که بخشنده ترین هستند و کار آنها کار خداوند متعال، انبیا و اولیاء الهی است.

آنان که پرچمدار هدایت، تربیت، بصیرت و آگاهی نسلی با هویت مستقل، عزتمند، عالم و دیندار به شمار می‌آیند.

امسال در حالی به استقبال روز معلم می رویم که بزرگ معلم عصر حاضرحضرت امام خامنه ای عزیز آن را به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری کرده‌اند، لذا با عنایت به شعار سال و انتخابات مهم پیش رو اعلام می دارد:

1-تحقق اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور تنها با تکیه بر ظرفیت های داخلی ملت میسر می شود، نه نگاه به خارج از مرزها؛ و صد البته توجه به مسائل فرهنگی و فرهنگیان که از مولفه های بنیادین پیشرفت به شمار می‌آید باید از دغدغه های اصولی مسئولین باشد.

2-عملکرد دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش را مناسب، کافی و در شأن انقلاب نمی‌دانیم.

فاجعه صندوق ذخیره فرهنگیان، امضاء سند ننگین 2030، بر زمین ماندن سند تحول بنیادین و نظام رتبه‌بندی فرهنگیان، مسائل معیشتی و حقوقی معلمان تنها بخش کوچکی از مسائل آموزش و پرورش است که دولت باید پیگیر و پاسخگو نسبت به آنها باشد.

3-در انتخابات 96 آحاد مختلف ملت به ویژه فرهنگیان باحضور آگاهانه و پرنشاط خویش دشمنان را مایوس کرده و دولتی کارآمد، انقلابی، جهادی را که پایبند به مبانی اسلام و انقلاب، بلند همت، پایبند به استقلال کشور حساس نسبت به دشمن و برخوردار از تقوای سیاسی و دینی است را انتخاب خواهند کرد تا مایه عزتمندی، اقتدار و پیشرفت و سر بلندی هر چه بیشتر کشور فراهم آید.

4-در این بین از انتخابات شورای شهر و روستا نباید غافل شد بلکه افرادی را باید انتخاب کرد که دنبال خدمت به مردم باشند نه این که شورا را مامنی جهت رسیدن به مطامع شخصی خود بدانند.

5-در پایان یادآور می شود که سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان احترام به مقام شامخ معلم را برخود فرض دانسته و همواره حامی فرهنگیان بوده و دفاع از حقوق حقه قشر محترم فرهنگی راجزء وظایف خود می داند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات