نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: امروز بیش از 175 شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه فرهنگ ما برنامه دارند و با پخش فیلم و سریال به تبلیغ فرهنگ خودی می پردازند و سبک زندگی و مناسبات اجتماعی خود را تبلیغ می کنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۲۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امروز بیش از 175 شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه فرهنگ ما برنامه دارند و با پخش فیلم و سریال به تبلیغ فرهنگ خودی می پردازند و سبک زندگی و مناسبات اجتماعی خود را تبلیغ می کنند.

وی افزود: مسئولان ما باید برنامه های قوی داشته باشند ولی متاسفانه ما راه بی تفاوتی و مماشات را در پیش گرفته ایم که این نباید ادامه یابد.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ غربی احساس کرد که یک فرهنگی الهی و دینی آمده بشریت را به فرهنگ خدایی و انسانی دعوت کند و از همان ابتدای انقلاب تلاش کرد تا جلوی این نفوذ فرهنگ دینی را بگیرد.

وی گفت: در مرحله بعدی دشمن تلاش کرد فرهنگ دینی را متوقف کند و تهاجم خود را شروع کرد. از همان موقع بارها و بارها رهبری تذکرات لازم را در این خصوص دادند و هشدار داده از اصطلاحاتی مثل تهاجم و شبیخون استفاده کردند. فرهنگ غربی می دانست که اگر این فرهنگ اسلامی الهی ترویج شود چون مبتنی بر فطرت انسان است دیگر کسی از فرهنگ غربی تبعیت نمی کند و به این ترتیب شروع به ترویج و تبلیغ خود کرد.

ارسال نظرات