امام جمعه قروه درجزین:

پاسداران باید حافظ سه اصل مهم بصیرت، معنویت و تربیت باشند

امام جمعه قروه درجزین گفت: تمام پاسداران باید با عمل به فرمان مقام معظم رهبری، حافظ سه اصل مهم و اساسی بصیرت، معنویت و تربیت باشند.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۱۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام محمدی سبزواری در جشن روز پاسدار با حضور کارکنان و بازنشستگان سپاه ناحیه رزن برگزار شد، با اشاره به قیام امام حسین(ع) بیان کرد : هدف اصلی امام حسین (ع) پاسداری از دین بود.

وی پشتوانه واقعی حركت پاسداران در مسیر انقلاب را صبر، استقامت و دلگرمی خانواده ها عنوان كرد و افزود: تمام پاسداران باید با عمل به فرمان مقام معظم رهبری، حافظ سه اصل مهم و اساسی بصیرت، معنویت و تربیت بوده و با پاسداری از این سرمایه های اصیل، تضمین كننده همیشگی راه نورانی انقلاب اسلامی باشند.

امام جمعه قروه درجزین پاسداری از انقلاب را بسیار ارزشمند شمرد و گفت: امام خمینی(ره) می فرمودند کار شما پاسداران از نماز خواندن هم مهمتر است چرا که نماز جزء فروع دین ولی دین جزء اصول است و پاسداری از آن اهمیت بالایی دارد.

وی با تبریك به مناسبت میلاد با سعادت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) ادامه داد: امام حسین(ع) با شهادت در راه خدا ، دین اسلام را زنده كرد.

محمدی یادآور شد: شایسته است كه پاسداران با قدر دانستن ارزش های پاسداری و راه امام سوم شیعیان، با بصیرت كامل پیش بروند تا دشمنان قسم خورده انقلاب برای همیشه شكست بخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار