خبرهای داغ:
مدیر خانه مطبوعات استان همدان:

حرکت هدفمند و قانونمندی در جامعه رسانه‌ای استان همدان ایجاد شده است

مدیر خانه مطبوعات استان همدان گفت: در جامعه رسانه‌ای استان حرکت هدفمند و قانونمند که در طول سال‌های گذشته به دنبال آن بودیم ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۴۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا عارف امروز در گردهمایی اصحاب رسانه پیرامون برنامه ریزی فعالیت رسانه ای در ایام انتخابات با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز کارگر در چاپخانه پیام رسانه اظهار داشت: ظرفیتی که در مجموعه پیام رسانه وجود دارد به دلیل عنایت خداوند و همت و پشتکار جامعه رسانه استان است.

وی با بیان اینکه مولفه های بسیاری در استان در رابطه با مرکزیت غرب کشور دارای مشکل است، گفت: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در مجموعه پیام رسانه ، چنانچه مدعی مرکزیت این مجموعه در چاپ غرب کشور باشیم به حق و به جا است.

مدیر خانه مطبوعات استان همدان با تاکید بر تقویت مجموعه پیام رسانه ابراز داشت: این امر به سود همه مجموعه رسانه ای استان خواهد شد چراکه با فعالیتی که در استان انجام می دهیم تا چندی پیش ظرفیت آن در تهران بود ولی امروز در این مجموعه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در جامعه رسانه‌ای استان حرکت هدفمند و قانونمند که در طول سال‌های گذشته به دنبال آن بودیم ایجاد شده است.

عارف با اشاره به گله مندی افراد در بحث چاپ، زمان و کیفیت چاپ در دوره‌های قبل بر لزوم افزایش کیفیت کار در همدان رسانه تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به سیستم و تجهیزاتی که در مجموعه ایجاد شده قطعا باید کیفیت ارتقا یابد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر و روستا و تبلیغات کاندیداها عنوان کرد : افراد بسیاری در این خصوص کاندیدا و شایستگی خدمتگزاری داشتند امیدواریم کسانی که به نوعی دست در آتش رسانه دارند موفق شوند.

مدیر خانه مطبوعات استان همدان ادامه داد: باید تدبیری اندیشید تا از رهگذر خرد و توان جمعی در نهایت مردم شهر بهره ببرند و سود اصلی آن به مردم برگردد که چشم امید آنها به کسانی است که صادقانه و عاشقانه به دنبال خدمت باشند.

وی به موضوع زمانبندی چاپ و تبلیغات اشاره و با بیان اینکه در این ایام سفارشات زیادی ایجاد خواهد شد، گفت : ما باید خود را ملزم کنیم تا کار را در مقطع زمانی که مشخص می شود ارائه کنیم تا شاهد گلایه و تقاضای نابه جا نباشیم .

عارف با بیان اینکه تعرفه قیمت ها به پیشنهاد شورای مرکزی و هیئت مدیره خانه مطبوعات معین شده است، عنوان کرد : با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تعرفه هایی که در سال 94 تصویب شد در حال حاضر نیز به همین میزان است چرا که قصد داریم کاندیداها و نشریات ما هر دو سود ببرند.

وی با بیان اینکه تعرفه چاپ به دست روزنامه های کثیر الانتشار و نشریات محله طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد، تصریح کرد : پایه و اساس قیمت چاپ ویژه نامه های رسانه ای و مطبوعاتی را اساس کار گذاشتیم و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم که همراهی کند و این قیمت ها را تایید کند که رسانه ها یا کاندیداها دغدغه ریالی و مالی نداشته باشند.

مدیر خانه مطبوعات استان همدان با عنوان اینکه نباید قیمت ها توسط مطبوعات شکسته شود، ابراز داشت : اگر چنین شود در حق جامعه رسانه بی مهری و کم لطفی می‌شود.

وی با بیانن اینکه در ایام انتخابات افرادی از نشریات و روزنامه های کشوری که مدت بسیاری فعالیت نمی کردند، یک شبه به عرصه کار می آیند تا کیسه ای برای خود بدوزند، تصریح کرد: به طور قطع این امر به جامعه رسانه که شب روز در جهت رسالت اصلی خود فعالیت می کند ضربه وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات