سلیمی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
حجت الاسلام سلیمی گفت: با امضای این سند، فرهنگ و مدیریت فرهنگی کشور در اختیار بیگانگان قرار خواهد گرفت و این برای ما غیر قابل پذیرفتن است و ما به شدت مخالفیم و نسبت به آن موضع داریم.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۲۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با سند 2030 اظهار داشت: وقتی وزیر آموزش و پرورش می گوید برخی موارد سند 2030 دارای اشکالات شرع و عرفی است بهتر است مسئولانی که از این سند دفاع می کنند آن را کنار بگذارند و پافشاری نکنند.

وی افزود: متاسفانه برخی از معاونین وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی قاطعانه از این سند دفاع می کردند و حتی جلسات توجیهی برای نمایندگان می گذاشتند . اینکه وزیر آموزش و پرورش به اشکالات عرفی و شرعی این سند اشاره کرده اند واقعاً جای شکر دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما اسناد بومی همچون نقشه جامع علمی کشور، سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش را داریم اما معلوم نیست آقایان بر چه اساسی برای اسناد وارداتی آغوش باز کرده اند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با امضای این سند، فرهنگ و مدیریت فرهنگی کشور در اختیار بیگانگان قرار خواهد گرفت و این برای ما غیر قابل پذیرفتن است و ما به شدت مخالفیم نسبت به آن موضع داریم.

ارسال نظرات