خبرهای داغ:
دبیر چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان در همدان خبر داد

حضور 2400 نفر در چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان در همدان

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان در همدان از حضور 2400 نفر در این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۲۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان ، رجبی عصر امروز در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان با اشاره به نقش قرآن در رسیدن به جامعه مطلوب اسلامی اظهار داشت : این جشنواره بر مبنای تاکیدات امام خامنه ای(مد ظله العالی) بر لزوم افزایش انس و مودت با قرآن و تربیت 10 میلیونی حافظ قرآن برگزار شد.

وی با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره با محوریت حفظ قرآن کریم در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، افزود : 12 دوره از این جشنواره توسط اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شده است.

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآن کودک و نوجوان در همدان با اشاره به ظرفیت های موسسه شهید سماوات و پایگاه شهید نیکبخت در عرصه های قرآنی تاکید کرد: برهمین اساس مراحل اجرایی سیزدههمین و چهاردهمین دوره این جشنواره توسط این دو برگزار شد.

وی با بیان اینکه درسیزدهمین دوره جشنواره تعداد 3 هزار و 200 نفر ثبت نام کرده بودند، گفت : در سیزدهمین دوره این جشنواره در مقایسه با دوره های گذشته شاهد رشد بسیار چشمگیر و 10 برابری بودیم.

رجبی تعداد افزاد شرکت کننده در چهاردهمین دوره جشنواره را 4 هزار و 200 نفر برشمرد و اضافه کرد : از این میزان یک‌ هزار و 800 نفر پسر و 2 هزار و 400 نفر دختر بودند.

وی با ابراز اینکه در این جشنواره 103 نفر حائز رتبه شدند، تصریح کرد: این جشنوار ه در 20 رشته در 6 مقطع برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار