خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

مخالف وعده‌های دروغین هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مخالف وعده‌های دروغین توسط نامزدهای ریاست جمهوری هستیم، گفت: مخالف افرادی هستیم که هر روز برای کشور هزینه‌تراشی می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۲۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهروز نعمتی امشب در گردهمایی دانشجویان و جوانان حامیان حسن روحانی در همدان، اظهار کرد: انقلاب به همه مردم ایران تعلق دارد و متعلق به یک قشر خاص و عده‌ای که تنها صدای بلند دارند و پشت سر کار دیگر می‌کنند، نیست.

وی با بیان اینکه کسی توان مقابله با مردم را نخواهد داشت و تنها مردم پیروز انتخابات خواهند بود، تأکید کرد: همه مردم ایران دل در گروی منافع ملی دارند بنابراین باید انتخابات پررنگ را دنبال کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جمع شد‌ه‌ایم تا راه انقلاب و آرمان‌های امام(ره) را پیش ببریم و به آیت‌الله هاشمی بگوییم راه شما ادامه دارد و منافع ملی کشور را به همه مسائل رجحان دهیم، عنوان کرد: معتقدیم کشور باید با عقلانیت اداره شود.

وی با تأکید بر اینکه مخالف وعده‌های دروغین توسط نامزدهای ریاست جمهوری هستیم، تصریح کرد: وعده‌هایی که هرگز به آنان عمل نخواهد شد به طوری که اگر فردی کار اجرایی کرده باشد می‌داند پرداخت یارانه بیشتر غیرقابل اجراست چرا که بر اساس سند چشم‌انداز و قانون برنامه افزایش یارانه‌ها امکان‌پذیر نیست بنابراین مخالف افرادی هستیم که هر روز برای کشور هزینه‌تراشی می‌کنند.

* تأمین منافع مردم بر عهده روشنفکران است

یک مدرس در دانشگاه بوعلی‌سینای همدان نیز گفت:تأمین منافع مردم بر عهده روشنفکران است که از صدر مشروطه تا امروز جریان داشته، پس رأی می‌دهیم چرا که ملت می‌خواهند منافعشان حفظ شود.

مهدی شریفیان اظهار کرد: دیپلماسی دولت یازدهم ایران را از جنگ، تحریم‌های شکننده، تحقیر شدن، تندروی و اتهام خشونت نجات داد و همه دنیا فهمیدند در این کشور عقلانیت و تدبیر جریان دارد بنابراین در این برهه سخت دنیا، به این تیم دیپلماسی قوی نیاز داریم تا فریب آمریکا را نخوریم.

وی تصریح کرد: دولت روحانی تمام تلاش خود را گذاشت تا کشور را از چاه ویل بیرون بکشد و موفق شد به همین علت اگر از این دولت همین امتیاز را بپذیریم، باید به آن رأی دهیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته آرامش و امینت شغلی نداشتیم اما در چهار سال گذشته در امنیت و آرامش زندگی کردیم، عنوان کرد: دولت یازدهم زمانی کشور را تحویل گرفت که صندوق ذخیره ارزی خالی و دولت ورشکست شده بود.

شریفیان با بیان اینکه دولت کشور را با تورم 45 درصد تحویل گرفت پس چطور می‌توان به سرعت این مشکل را برطرف کرد، گفت: دولت ژاپن می‌تواند 300 هزار شغل ایجاد کند اما کشور ما با نرخ بهره‌وری فعلی چگونه می‌خواهد 5 میلیون شغل ایجاد کند؟

وی افزود: ایجاد هر شغل در کشور به 80 میلیون تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد بنابراین باید سرمایه‌گذار خارجی، تخصصی و ایرانی پای کار بیاید و قطب‌های صادرات- وارداتی عقب‌نشینی کنند تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی ادامه داد: ایران سالی 60 تا 90 هزار نفر نخبه به دنیا می‌فرستد و سه میلیون نفر ایرانی علاقمند به ایران داریم که در آمریکا صاحب حرفه و فن هستند بنابراین باید شرایطی فراهم شود تا این سرمایه‌ها به کشور بازگردند پس باید اجازه داد امور به صورت علمی و اسلامی پیش رود.

این مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه راه ایران تنها با صندوق‌های رأی جلو خواهد رفت و راه دیگری برای توسعه کشور وجود ندارد، اظهار کرد: این ملت بحران‌های سخت‌تری را چشیده اما خودش را حفظ کرده و نگه خواهد داشت.

* اولویت نخست دولت تدبیر و امید سیاست خارجی بود

رئیس ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی در همدان نیز با بیان اینکه در هشت سال پیش از دولت دکتر روحانی استرس بی‌شماری به جوانان وارد شد، اظهار کرد: دولتی که آقای روحانی تحویل گرفت به مثابه مصدومی بود که جراحات ظاهری، شکستگی داخلی و خونریزی داخلی داشت که به ظاهر همه آن مشخص نشد.

سیدامین اشرف با بیان اینکه اولویت نخست دولت تدبیر و امید سیاست خارجی بود، افزود: همین مسأله همه تمرکز دولت را جلب کرد و مطالباتی در حوزه دانشجویی و جوانان باقی ماند که دکتر روحانی برای حل آنان در دولت دوازدهم قول داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار