خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

شهید مطهری جریان‌شناس و زمان‌شناس بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر یکی از موفقیت های این شهید بزرگوار در مسائل سیاسی جریان شناسی و زمان شناسی استاد مطهری دانست، گفت: شناخت زمان و تشخیص مشکلات از جمله کارهایی بوده که این معلم بزرگ انجام داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۶۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
حجت‌الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک اعیادشعبانیه و گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: معنویت همواره مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری بوده است و ما نیز تمام تلاش و کوشش خود را بکار می گیریم تا معنویت محور ساختن و آمادگی های سپاه قرار بگیرد.

وی افزود: مطالب استاد مطهری فضای اندیشه ای جامعه را متحول می کند امروزه صاحب نظران و اندیشمندان داخلی و خارجی از آثار علمی و فرهنگی ایشان بهره برداری می کنند چون آثار شهید مطهری نیاز جامعه امروزی را رفع می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: تنها دلیل این امر را می توان در اسلامی بودن تفکر ایشان جستجو کرد امام (ره) در مورد شهید مطهری فرمودند «مطهری فرزند عزیزی برای من و پشتوانه محکمی برای حوزه های دینی و علمی و خدمتگزاری سودمند برای ملت و کشور عزیزمان است».

وی دعای والدین ، خلوص نیت ، ولایت پذیری ، زندگی حلال و بصیرت را از ویژگی‌های ممتاز شهید مطهری بیان کرد و گفت: شهید مطهری در همه زمینه‌ها لباس روحانیت به تن داشت.

شیرزادی یکی از موفقیت های این شهید بزرگوار در مسائل سیاسی جریان شناسی و زمان شناسی استاد مطهری دانست، ابراز داشت: شناخت زمان و تشخیص مشکلات از جمله کارهایی بوده که این معلم بزرگ انجام داد.

وی با ابراز تاسف از اینکه نسبت به آموزش آثار شهید مطهری در مراکز علمی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها غفلت شده است، اظهار کرد: مراکز علمی از جمله حوزه های علمیه باید دقت بیشتری کنند تا آثار شهید مطهری در جامعه بسط داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اهمیت این هفته گفت: در همین زمینه برنامه های در سطح سپاه ناحیه ملایر برگزار می شود که شاخص ترین آنها عبارتند از همایش حکمت مطهر ،نشست بصیرتی و سیاسی ،دیداربا امام جمعه ملایر ،اجرای برنامه های متعدد در حوزه های مقاومت ،تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی و خانواده شهدای مدافع حرم ،سرکشی از علما و بازنشستگان حوزه نمایندگی ولی فقیه ،کوه پیمایی و دیگر برنامه ها که به مناسبت همین هفته برگزار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار