خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

سایه جنگ را مدیریت انقلابی رهبر انقلاب از سر کشور دور کرده نه برجام

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان گفت: این حضور آگاهانه مردم و مدیریت انقلابی رهبر معظم انقلاب است که سایه جنگ را از سر ایران دور کرده است نه برجام؛ که بعضی ها به غلط ادعا می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۴۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
حجت‌الاسلام حسن یارعبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به فضیلت علم وعالم بیان کرد: جامع بودن علمی از مهمترین ویژگی های استاد مرتضی مطهری است.

وی افزود: تلاش و کوشش‌های عالمان اندیشمند و مبارزه با بدعت‌ها و شبهات دشمنان؛ دین اسلام را تا به امروز زنده نگه داشته است و بسیاری از عالمان و فرهیختگان جان خود را فدای این راه کرده‌اند که شهید مطهری از جمله این افراد هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: آنچه که در این امر مهم است حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

وی ادامه داد: این حضور آگاهانه مردم و مدیریت انقلابی رهبر معظم انقلاب است که سایه جنگ را از سر ایران دور کرده است نه برجام؛ که بعضی ها به غلط ادعا می‌کنند.

عبادی راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و سیاسی را مدیریت انقلابی و جهادی دانست و بیان کرد: آنهایی که می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم معلوم است که اعتقادی به حل مشکل ندارند و شاید هم معنی مشکل را نمی‌فهمند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار