خبرهای داغ:
رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید بروجردی نهاوند:

آثار شهید‌ مطهری بیمه کننده تفکر نسل جوان است

رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید بروجردی نهاوند گفت: آثار و تالیفات شهید‌ مطهری هیچ‌گاه تکراری و کهنه نمی شود حتی با گذشت سال های طولانی آثار این شهید بزرگوار بیمه کننده تفکر نسل جوان است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۶۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

عباس جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برنامه‌های اجرایی حوزه شهید بروجردی اظهار داشت: از جمله این برنامه‌ها کوهنوردی بسیجیان پایگاه بیت المقدس توانه از توابع حوزه شهید بروجردی برزول به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کوه دره مهدی روستای توانه بود که با حضور بسیجیان برگزار شد.

وی افزود: افتخار سپاه و دیگر نیروهای مسلح این است که برخلاف دیگر ارتش‌های جهان ماهیتی عقیدتی سیاسی و اعتقادی دینی و بصیرتی فرهنگی دارد که رزمندگان اسلام و بسیجیان بر اساس همین ماهیت و همین باورها با شور وشوق شهادت به جبهه های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس رفتند.

رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید بروجردی نهاوند بیان داشت: آثار و تالیفات شهید‌ مطهری هیچ‌گاه تکراری و کهنه نمی شود حتی با گذشت سال های طولانی آثار این شهید بزرگوار بیمه کننده تفکر نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم غبارروبی مزار 6 شهید روستای توانه از توابع حوزه شهید بروجردی بخش زرین دشت نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار