خبرهای داغ:
در پی حادثه انفجار در معدن زغال سنگ زمستان یورت ازادشهر؛

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پیامی این ضایعه تاسف بار را به جامعه کارگری تسلیت گفت

در پی حادثه انفجار در معدن زغال سنگ زمستان یورت ازادشهر فرمانده سپاه نینوا گلستان در پیامی این ضایعه تاسف بار را به جامعه کارگری و بازماندگان این صانحه دلخراش تسلیت گفت .
کد خبر: ۸۸۵۵۶۷۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، در پی حادثه انفجار در معدن زغال سنگ زمستان یورت ازادشهرو کشته و زخمی شدن کارگران این معدن ، سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در پیامی این صانحه تاسف بار را به جامعه کارگری و بازماندگان حادثه تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با گذشت دوروزاز گرامیداشت مقام کارگر و ارج نهادن و تجلیل از این قشر خدوم و زحمتکش جامعه و جهادگران گمنام ،خبر جان باختن تعدادی از کارگران مظلوم در معدن زغال سنگ زمستان یورت ازادشهر موجب تاثر و تالم خاطر ملت شریف ایران خاصه استان گلستان گردید و اندوهی بر قلب همگان نهاد.

اینجانب این فاجعه اسفناک را به جامعه بزرگ و شریف کارگری تسلیت عرض نموده و مراتب همدردی خود را با خانواده و بازماندگان این حادثه تلخ ابراز نموده و شفای عاجل مصدومان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم همچنین از دستگاههای گوناگون ، افراد و بسیجیان استان که شبانه روز برای نجان گرفتار شدگان تلاش می نمایند تشکر نموده و از همه مسئولین امر می خواهم که تمام سعی خود را در رسیدگی و جبران صدمات و خسارات  وارده به خانواده داغدار و مصدومین همت گذارده که انشالله این تلاشها مآجور خواهد بود.

رحمت الله صادقی 
فرمانده سپاه نینوا گلستان 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها