یکی از اساتید دانشگاه:

زیر سؤال بردن توان موشکی کشور دشمنان را شاد کرد

این استاد دانشگاه در واکنش به زیرسؤال بردن توان موشکی سپاه پاسداران توسط یکی از نامزدها در جریان مناظره گفت:آنچه که دشمنان به دنبال تبلیغ آن بودند توسط ایشان عنوان شد در حالی که خود آنها بارها تأکید کردند که مسئله موشکی ما ربطی به برجام ندارد.
کد خبر: ۸۸۵۷۸۲۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر رحیمی روشن در گردهمایی سیاسی تیپ32 انصارالحسین(ع) با تبیین جریان شناسی انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در نامزدهای این انتخابات نماینده های تمام جریانات فکری کشور حضور دارند و به نظر می رسد انتخاباتی پرشور و آزاد را شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد و اشخاص انقلابی و باعزّت نفس انتخاب شوند دشمن سرکوب و از تحریم ها ناامید خواهند شد.

این استاد دانشگاه بیان داشت: دشمن در انتخابات پیش‌رو بر خلاف انتخابات گذشته انتخابات را تحریم نمی کند بلکه معتقد است در پای صندوق های رأی باید بر نظام تأثیر گذاشت و این همان پروژه نفوذ است که رهبری این قدر بر آن تأکید دارند.

وی افزود: فتنه 88 شورش اشرافیت و جریان تجدید نظر بر جمهوریت بود اما در انتخابات پیش‌رو نظیر آنچه در فتنه اتفاق افتاد رخ نخواهد داد اما نفاق به شکل دیگر و پیپچیده تر ممکن است اتفاق افتد.

رحیمی‌روشن با اشاره به رقابت ها و مناظرات انتخاباتی بیان داشت: رقابت ها تخصصی و جدی تر شده اما متاسفانه حق و باطل در هم تنیده شده و شناخت حق را دشوارتر کرده است.

وی با اشاره به دستاوردهای برجام تأکید کرد: دشمنان بعد از برجام طبق تاکتیک از پیش تعیین شده خود، فشار را بیشتر کرده و از عقب نشینی دستگاه دیپلماسی کشور به طرز مناسبی استفاده کرد و این حرف که برجام آفتاب تابان و فتح الفتوح بود سخن مضحک و غیر قابل دفاعی است.

این استاد دانشگاه با اشاره به ابراز ضعف دولت نسبت به موجودی خزانه،گشایش اقتصادی و ایجاد شغل گفت: اولاً اگر پول نداشتیم این اختلاس‌ها و نجومی‌ها رخ نمی داد و از سوی دیگر منابع و معادن انسانی و طبیعی در کشور کاملا موجود است.

وی خاطرنشان کرد: ما به جز اجرای برنامه توسعه چیزی نمی خواهیم و آقایان بنا دارند اجرای قانون را هم زمین بگذارند.

رحیمی‌روشن در واکنش به زیرسؤال بردن توان موشکی سپاه پاسداران توسط یکی از نامزدها در جریان مناظره اظهار داشت:آنچه که دشمنان به دنبال تبلیغ آن بودند توسط ایشان عنوان شد در حالی که خود آنها بارها تأکید کردند که مسئله موشکی ما ربطی به برجام ندارد.

وی افزود: این اظهارات دشمن را شاد کرده و موجب سو استفاده و اقدامات بعدی نظام استکباری علیه جمهوری اسلامی خواهد شد و ایشان باید عذرخواهی لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار