خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

مردم با انتخاب فرد اصلح کارآمدی نظام را ارتقا می‌بخشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مردم در انتخابات با انتخاب یک فرد اصلح، مومن، ولایت مدار و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی می‌توانند کارآمدی نظام را ارتقا بخشند.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۲۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
حجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: یکی از موارد مهم در مشارکت‌های سیاسی حضور آحاد مردم در انتخابات است.

وی تصریح کرد: انتخابات نماد یک حرکت اسلامی و یکی از آسان‌ترین و عامه ترین نوع مشارکت سیاسی در نظام بوده و بارزترین نشانه مردم سالاری انتخابات متناوب و منظم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: مردم در ادوار مختلف و متعدد برای انتخاب نمایندگان سیاسی خود شرکت می‌کنند و آرای مردم باعث قدرت نظام می شود.

وی ابراز داشت: در نظام‌های مردم سالار انتخابات به مردم فرصت ابراز نظر در مورد شیوه مدیریتی یک دولت می دهد و به عبارتی انتخابات زمینه ای برای انتخاب اصلح ترین فرد برای هدایت می شود.

شیرزادی با بیان اینکه انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است، گفت: یکی از راهبردی‌ترین موارد در انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق های رأی است.

وی یادآور شد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اینکه بار دیگر حماسه ملی در کشور می‌آفریند باعث ناامیدی دشمنان از دست اندازی به کشور می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مردم در انتخابات با انتخاب یک فرد اصلح، با کفایت، دلسوز، مومن، ولایت مدار و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی و مردم شهیدپرور می‌توانند کارآمدی نظام را ارتقا بخشند و با انتخابی اصلح و درست مشکلات معنوی و مادی را حل کنند.

وی با اشاره به بحث اشرافی گرایی پرهیز از این امر را یکی از شاخصه‌های رئیس جمهور انقلابی برشمرد و اظهار داشت: اینگونه مسائل یک آفت برای مسئولان است.

شیرزادی افزود: مشارکت سیاسی به معنی شرکت مردم در سیاست است، از نگاه مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی ،بلکه تکلیف شرعی است.

وی افزود: در جمهوری اسلامی آرای مردم یک تکیه گاه بوده و نقش ویژه ای در میدان‌های مختلف دارد چراکه در انقلاب اسلامی از روز نخست مردم در صحنه حضور داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: انتخابات مظهر خدا باوری، مردم باوری و خودباوری است که در امام (ره) وجود داشت و یکی از علل شکست ناپذیر بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی بودن به مردم است که خود مقوله مهمی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار