یادداشت:
تبلیغاتی از جنس تخریب چهره شهر
شورای شهر مکانی برای توسعه و پیشرفت شهر است اما این درحالی است که تخریب چهره شهر از جمله اقدامات ناپسند از سوی نامزدهای انتخاباتی بوده است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امروز آخرین فرصت برای تبلیغات نامزدها در شورای شهر و روستا میباشد که ستادها انتخاباتی در سطح شهر اوج کار تبلیغاتی خود را انجام میدهند.
اما این تبلیغات همراه با خسارتهایی در سطح شهر میباشد که میتوان به تخریب چهره و دیوار نگاری در سطح شهر، تخریب بلوارها، نمادهای نصبشده در میدانها و ... اشاره کرد.
این سوال از نامزدهای انتخاباتی وجود دارد که وقتی شما برای خدمت به مردم، توسعه شهر قدم پیش گذاشتهاید چگونه با این حرکت میتوانید در شورایی شهر و روستا به مردم خدمت کنید؟!
آیا روشهای بهتر برای تبلیغات مفید و بدون تخریب چهره وجود نداشت که باید فعالیت چندساله هرچند کم دوستان شو ای شهر و شهرداری در این دوره را از بین برد؟!
به همین منظور موظف هستیم نکاتی را در جهت یادآوری نامزدهای انتخاباتی بیان کنیم:
یک نامزد انتخاباتی باید از اخلاص و اسلام خواهی برخوردار باشد، در کتاب انتخابات و مجلس از نگاه امام خمینی (ره) آمده است آن کسی که تبلیغ میکند برای خودش یا برای غیر، این آزمایشاش همانجاست... تویی که فعالیت میکنی برای انتخابات،تبلیغ خودت را میکنی یا تبلیغ برای اسلام میکنی؟..... شما تبلیغ برای خودت میکنی که همان تبلیغ برای شیطان است چون حب نفس داری.
قانون مداری، رعایت قوانین مختلف در جوامع که بر مبنای مصلحت عمومی افراد وضع شده است، همواره ضامن کنترل و تنظیم رفتارهای فردی، اجتماعی و سیاسی یک جامعه است و تخلف از آن موجب ایجاد اختلال و برهم زدن نظم عمومی جامعه خواهد شد.
رعایت حرمت شخصیتها، متاسفانه در برخی موارد در تبلیغات انتخاباتی، با تاثیرپذیری از ادبیات رفتاری و رسوم ناپسند متداول در غرب، حرمت شخصیتها از طرف برخی افراد مورد هتاکی و تخریب واقع شده است؛ در حالی که گناه شکستن حرمت آنها از گناه شکستن حرمت کعبه زیادتر است.
فاطمه بیانی اشکفتکی
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار