خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جهاد کنونی تبیین موضوع و بصیرت‌افزایی است/ بصیرت برای انتخاب آگاهانه است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه جهاد کنونی تبیین موضوع و بصیرت دادن است، گفت: امروز در جنگ فرهنگی قرار داریم و تا زمانی که چشم خود را باز نکنیم.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۰۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
جهاد کنونی تبیین موضوع و بصیرت‌افزایی است/ بصیرت برای انتخاب آگاهانه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست روشنگری سیاسی در جمع بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) دمق اظهار داشت: با بررسی جامعه دو اندیشه و تفکر را مشاهده می‌کنیم و در شرایط و موضوعاتی که برای کشور درعرصه های مختلف علمی، ورزشی و... پیش می آید، شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به تفکر رهبری و امام راحل افزود: تفکر اسلام ناب محمدی بر اساس اندیشه و تعقل و محور حلال مشکلات است اما تفکرغرب‌گرا برگرفته از لیبرال دموکراسی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: اندیشه اسلام ناب برگرفته از سه محورعقلانیت، معنویت و عدالت است که بر پایه معارف اسلامی، اخلاق و فقه و شریعت اسلام است که در این تفکرافراد به دنبال خدمت صادقانه برای ملت هستند و اعتقاد به شعار و شعور دارند و اهل عمل هستند.

وی با اشاره به تفکر لیبرال دموکراسی ادامه داد: قدرت، ثروت و لذت سه محور اصلی این تفکر است که برگرفته از امانیسم و انسان محور سکولاریسم است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در ایران اندیشه لیبرال، سکولار مسلمان و برگرفته ازسکولار رقیق است، گفت: در این تفکر جنبه فردی مسلمان مدنظر بوده و در جنبه جمعی قائل به غرب است و هرچه غربی‌ها می‌گویند با جان و دل می پذیرند که این برگرفته از یک فکر و اندیشه و باور است.

وی ادامه داد: در این تفکر افراد تشته قدرت هستند و ارزش‌های اسلامی را زیرسوال می‌برند به آسانی دروغ می‌گویند، حرف می‌زنند ولی عمل نمی کنند به راحتی به سپاه و نیروهای نظامی توهین می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: این تفکر و اندیشه اجازه نمی‌دهد تفکر و اندیشه رهبری به پیروزی برسد و هرچه می‌فرماید اقتصاد مقاومتی و... هیچ توجهی نمی شود و اگر رهبر در مقابل برجام نمی ایستاد بر ملت تحمیل می‌شد.

وی عنوان کرد: این تفکر هست که مشکلات عدیده ای از قبیل حقوق‌های نجومی، اختلاس‌های سنگین، قاچاق کالا و... برای مملکت پیش می آورند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه جهاد کنونی تبیین موضوع و بصیرت دادن است، گفت: امروز در جنگ فرهنگی قرار داریم و تا زمانی که چشم خود را باز نکنیم، نمی توانیم راه برویم بنابراین باید چشم های خود را باز کنیم و واقعیات را ببینیم فریادی که مقام معظم رهبری بلند کردند و فرمودند بصیرت.

وی تصریح کرد: بصیرت برای این است که چشم های خود را باز کرده و آگاهانه انتخاب کنیم و پیش برویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند «هرچه را که دشمن تایید کند شما برعکس آن را عمل کنید»، افزود: ما نباید به ظاهر افراد اتکا کنیم باید گذشته ایشان را بررسی کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی فکر می‌کنند که همه کاندیداها اصلح هستند نه اینگونه نیست اگر معیارها را بشناسیم و طبق آن بسنجیم اصلح را تشخیص می دهیم، اصلح تا زمانی اصلح است که تکلیف را درست انجام دهد و اگر درست انجام نداد از اصلح بودن خارج می‌شود.

جهاد کنونی تبیین موضوع و بصیرت‌افزایی است/ بصیرت برای انتخاب آگاهانه است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات