نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آخرین نمازجمعه خود در تبریز با قدردانی از مردم از حضور گسترده آن ها در انتخابات، گفت: اکنون وظیفه دولت توجه به مطالبات مردم و عملی کردن آن هاست.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۳۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: اکنون دولت باید با انجام وظایف محوله، مشکلات اقتصادی و فرهنگی و معضل بیکاری مردم را حل کند.
وی با بیان اینکه مسئولیت دولت در قبال حضور پرشور مردم در انتخابات سنگین تر شده، یادآور شد: دولت می تواند با حل مشکلات جامعه از مردم قدردانی کند.
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به تائید انتخابات از طرف شورای نگهبان، بیان کرد: با وجودی که انتخابات تایید شده ولی براساس اعلام شورای نگهبان برخی تخلفات در این انتخابات به ویژه در انتخابات شوراهای اسلامی روی داده که در حال رسیدگی است..
امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود به تقاضای کناره گیری خود از مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان از رهبر فرزانه انقلاب اشاره و اظهار داشت: این امر به معنای رنجیده خاطر بودن از مردم آذربایجان نیست بلکه به خاطر مشکلات جسمانی است.
آیت الله شبستری اضافه کرد: مردم آذربایجان شرقی مردمی متعهد، انقلابی و همیشه در صحنه هستند.
وی با طلب حلالیت از مردم استان از آن ها خواست: اگر در طول 22 سال مسئولیت بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی قصور یا تقصیری دیده اند، عفو کنند.

آیت الله شبستری در ادامه به حمله ماموران آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر مذهبی بحرین و دستگیری وی اشاره و اظهار داشت: این اقدام آل خلیفه در حقیقت حمله به شرافت و حیثیت قاطبه مسلمانان جهان است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: از مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشری که با کمال وقاحت دم از دموکراسی و حقوق ملت ها هر چند به صورت کلیشه ای می زنند و اکنون سکوت کرده اند، می خواهیم مهر سکوت از لب های خود بردارند.


ارسال نظرات