خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: هدف شورای شهر و همچنین بسیج خدمت به مردم است بنابراین می‌طلبد با همکاری همدیگر در پیشبرد برنامه‌های شهر قدم بردارند.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۵۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

لزوم همکاری بیشتر شورای شهر و بسیج برای خدمت به مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در دیدار اعضای جدید شورای شهر رزن ضمن تبریک انتخاب اعضای جدید با تأکید بر همکاری بیشتر شورا با بسیج اظهار داشت: هدف شورای شهر و همچنین بسیج خدمت به مردم است بنابراین می‌طلبد با همکاری همدیگر در پیشبرد برنامه‌های شهر قدم بردارند.

وی افزود: بعضی از افراد به تصور غلط خود سپاه را تنها یک نیروی نظامی می‌داند در حالی که طبق قانون اساسی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه ها با استفاده از ظرفیت و توان مردمی بر عهده سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به برنامه‌ها مهم سپاه بیان کرد: در بحث نظامی گردان‌های امام حسین(ع)، گردان‌های بیت المقدس، عاشورا و الزهرا(س) تشکیل شده اند و در بعد سیاسی وظیفه بسیج تبیین گفتمان انقلاب و ولایت است.

وی عنوان کرد: سپاه در بعد اعتقادی تشکیل حلقه‌های صالحین و تربیت افراد صالح و کادرسازی برای نظام را دنبال می کند، در بخش اقتصادی اعطای وام‌های اقتصاد مقاومتی به جوانان و در بحث محرومیت زدایی اعزام بسیجیان به مناطق محروم از برنامه‌های مهم سپاه است.

در پایان جلسه نیز اعضای شورا پیشنهادات خود در رابطه با بهتر شدن تعاملات سپاه و شورا شهر را مطرح کردند.

لزوم همکاری بیشتر شورای شهر و بسیج برای خدمت به مردم 

انتهای پیام/


ارسال نظرات