خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای مراسم با شکوهی با عنوان «نذر روح‌الله» در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۷۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ سعید سعیدی در ستاد امربه معروف و نهی از منکر که در دفترامام جمعه تویسرکان برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل تقارن مراسم رحلت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان اعزام به تهران نخواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در شهرستان افزود: مراسم با شکوهی با عنوان «نذر روح‌الله» در محل مصلی امام خمینی(ره) قبل از نماز مغرب و عشا همزمان با این سالگرد ارتحال امام(ره) برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: در راستای ترویج تذکر لسانی از جمله در زمینه روزه‌خواری در ملأعام در شهرستان تویسرکان تعداد 115 نفر از دانشجویان به عنوان «طلایه‌داران معروف» انجام وظیفه خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت اصناف و بازاریان در قالب «یاوران معروف» در زمینه تذکر لسانی ادامه داد: همچنین با استفاده از توان بسیج دانش‌آموزی تحت عنوان «یادآوران معروف» و آموزش آنها در راستای امر به معروف ونهی از منکراقدام شده است.

امام جمعه تویسرکان نیز در ادامه خواستار نظارت و بازرسی بیشتر بر امکان پخت و توزیع غذا در ماه مبارک رمضان شدند.

حجت الاسلام موحدی اهتمام به تذکر لسانی را یکی از موارد اثرگذار در پیشگیری از روزه‌خواری در ملأعام دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات