خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : حضرت امام خمینی (ره) نجات دهنده ی ملت های مستضعف و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بودند.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۷۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان طی سخنانی حضرت امام را به عنوان نجات دهنده ی ملت های مستضعف دانست و گفت : منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم هستند اما باید قبل از ظهور ایشان زمینه فراهم شود و ملت مستضعف بیدار ، و علیه طاغوت های خود قیام کنند.

وی افزود : حضرت امام (ره) به عنوان نایب امام زمان (عج) در عصر و زمانی که حکومت های ستمگر بر مردم خود ظلم روا میداشتند انقلاب اسلامی را بنا نهادند و ایران اسلامی سر منشا حرکت های اسلامی شد.

حجت الاسلام علی رمضانی گفت : خداوند نعمت بزرگی را نصیب ملت ایران نمود و این مدال افتخار بر سینه ی ایرانیان نهاده شدکه همراه با داشتن تاریخچه طولانی و اینکه قهرمانان و بزرگان زیادی را در خود پرورانده ، خدای متعال قهرمان دیگری را به آنان عنایت فرمود تا با دستان خود و با پشتیبانی مردم مستضعف و رنج کشیده ایران بت طاغوت را بشکند و در ایام سالگرد رحلت آن بزرگ مرد تاریخ ایران ، یادش را گرامی میداریم و با روح آن عزیز سفر کرده عهد و پیمان می بندیم که پاسدار انقلاب و ارزش های آن خواهیم ماند .

وی در پایان از امت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی خواست که گفتمان امام (ره) و انقلاب اسلامی را سر لوحه زندگی خود قرار داده و با تأسی از فرمایشات خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) زمینه ساز ظهور آقا امام زمان (عج) را فراهم نموده و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن تحویل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار