خبرهای داغ:
حجت الاسلام علاءالديني،خطيب جمعه گلپايگان، با بیان اینکه از آرمان‌های امام و شهدا نباید فاصله گرفته شود، افزود: دشمنان هرگز به ما خیر نمی‌رسانند و محتاج به بیگانگان شدن ذلت و خواری نزد دشمنان را به همراه دارد
کد خبر: ۸۸۶۸۴۳۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان،حجت الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی در نماز جمعه امروز که در مصلی برگزار شد اظهار کرد: مردم دین خود را به نظام با وجود مشکلات فراوان ادا کردند، اکنون زمان ادای دین و انجام تعهدات مسئولان است.

وی با اشاره به این نکته که بعد از تائید انتخابات توسط شورای نگهبان مسئولان باید در پی حل مشکلات،فرهنگی،اقتصادی،محرومین و کارخانجات باشند عنوان کرد: چهل و پنج میلیون رأی در صندوق های آرا، رأی به نظام اسلامی بود.

خطيب جمعه گلپايگان افزود: رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، ازدواج جوانان، مبارزه با اعتیاد، بیکاری جوانان و رکود حاکم بر صنایع از مطالبات به حق ملت ایران از دولت است.

امام جمعه گلپایگان افزود: مراقب باشیم حماسه سوزی نشود.

حجت الاسلام والمسلمین علاءالدینی تصریح کرد: حتی با وجود مشکلات هیچ نظامی کارآمدتر از نظام اسلامی نیست‌.

وی با بیان اینکه در انتخابات این دوره از ریاست جمهوری تخلفاتی هم شد خاطرنشان کرد: میزان تخلفات به اندازه ای نبود که نتیجه را عوض بکند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به سیره زندگی امیرالمومنین و شعار مرگ آری ولی ذلت هرگز یادآور شد: دشمنان ما اگر به ما آسیبب نزنند سودی هم به ما نخواهند رسانید.

خطيب جمعه گلپايگان، با بیان اینکه از آرمان‌های امام و شهدا نباید فاصله گرفت، افزود: دشمنان هرگز به ما خیر نمی‌رسانند و وابستگي به بیگانگان شدن ذلت و خواری نزد دشمنان را به همراه دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی‌(ره) گفت: امام راحل به گردن ملت ایران حق بزرگی دارد چون ملتايرانرا از اسارت و بندگی طاغوت آزاد کردند.

حجت الاسلام علاءالديني افزود: اولین شهید راه امام که به مجتهد بی نشان نیز معروف استمحمد صادق صدوق گلپايگاني استاست که باعث افتخار این شهرستان است.

امام جمعه گلپایگان در پایان ضمن دعوت مردم به شرکت در گلریزان آزادی زندانی های جرایم غیر عمد در این ماه مبارک عنوان کرد: يكي از شهروندان گلپايگاني قبل از ماه مبارك با پرداخت۱۸میلیون تومان ،پنج زندانی را آزاد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها