خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان:

اعزام 3300نفر از استان سمنان با 80 دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل

سرهنگ موحدیان گفت: امروز بیش از 3200 نفر و با عوامل اجرایی بیش از 3300 نفر با 80 دستگاه اتوبوس و سایر خودرو های سبک به مرقد امام اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۰۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

اسحاق موحدیان مسئول قرارگاه شهید فهمیده ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با بیان اینکه امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است اظهار کرد: ای خمینی پرچمی را که تو برافراشته ای بر زمین نخواهیم گذاشت.

وی افزود: امام خمینی جمیع همه خوبی ها و مهربانی ها و معمار کبیر انقلاب است که امروز عزت و عظمت و بزرگواری ها مربوط به امام است که یک انقلاب به عظمت تاریخ ایجاد کرد.

موحدیان خاطر نشان کرد: در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام که مصادف با ماه مبارک صیام است روزه داران عزیز همانند ایام غیر رمضان استقبال بی نظیری از این برنامه داشتند.

وی تصریح کرد: تفاوت امسال با سالهای دیگر این است که برای اولین بار به ماه رمضان خوردیم برنامه ها از صبح به عصر منتقل شده و مردم با دهان روزه و هوای گرم اعزام و فقط استان های همجوار تهران بزرگ به واسطه ماه رمضان و محدودیت تردد حضور دارند.

موحدیان با بیان اینکه بیش از 250هزار نفر از مردم با مهمانان خارجی در این مراسم حاضر خواهند بود گفت: از استان سمنان، استان ولایت مدار و اخلاق با توجه به حضور گسترده در انتخابات و بیش از 80 درصدی پای صندوق رای و رایی مطلوب امام عظیم الشان و رهبر انقلاب با همه وجود بعد از این حماسه در این سالگرد حضور پیدا می کنند.

وی بیان کرد: امروز بیش از 3200 نفر و با عوامل اجرایی بیش از 3300 نفر با 80 دستگاه اتوبوس و سایر خودرو های سبک به مرقد امام اعزام شده اند و ساعت 17 میرسیم و فرصت داریم در محل مرقد امام استقرار و ساعت 18 برنامه شروع و ساعت 19 سخنان امام المسلمین را خواهیم شنید و زائران از سخنان استفاده خواهند کرد.

مسئول قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان عنوان کرد: بعد از پایان مراسم بلافاصله در مسیرهای از قبل تعیین شده استان ها در منتهی الیه غرب حرم مطهر برای نماز و صرف افطاری زائران مستقر می شوند و بعد از آن برای بازگشت برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی تصریح کرد: به برکت ایام ماه رمضان، ماه رحمت، مغفرت و اجابت دعا و مصادف با ارتحال روح خدا ان شالله از فیوضات این ماه بهره لازم را روح امام بزرگوار خواهد بُرد و خداوند امام را با شهدا و شهدا با شهدا کربلا و امام حسین محشور بفرماید.

موحدیان با اشاره به توصیه به زائران اضافه کرد: به خاطر اینکه زائران گرما زده نشوند تمهیداتی دیده شده و اورژانس و هلال احمر و بهداشت و درمان استان در راه و مرقد امام برنامه ریزی شده و مسائل ایمنی و حفاظتی و امنیتی دوستان عزیز بسیج و سپاه و عوامل اجرایی تهیه دیدند با همه تهمیدات به سلامتی روزه داران عزیز با زبان روزه و دعای مقبول در مراسم شرکت کنند.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی گفت: از نیروی انتظامی و پلیس راهرو در حفظ نظم و انظباط و هدایت اتوبوس ها در محل پارکینگ و مسیر تشکر می کنیم و از سایر دست اندرکاران نیز تشکر و قدردانی داریم.

موحدیان با اشاره به برنامه هایی در سطح استان افزود: با توجه به اینکه بخشی به مرقد امام اعزام شده اند و بخش عظیمی در سطح شهرهای استان هستند، برنامه هایی در مرکز استان و شهرستان ها و شهرها در ایام 14 خرداد ارتحال امام و قیام و نهضت 15 خرداد برنامه ریزی شده است که امت مومن و همیشه در صحنه با شکوه هرچه تمام تر شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها