خبرهای داغ:
در راستای اعتلای فرهنگ زندگی اجتماعی

تعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق با شهرداری شاهرود

همکاری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق با شهرداری شاهرود برای زیرسازی و آسفالت خیابان نفت این شهر، آرزوی 40 ساله ساکنان منازل سازمانی این منطقه را برآورده ساخت.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۹۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مسئول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق شاهرود گفت: تاکید و اهتمام ویژه مدیر و مسئولان این منطقه بر ضرورت مسئولیت اجتماعی یکی از مهمترین دلایل تحقق این اقدام شایسته بود.

سیدوحید سیدموسوی با اشاره به اینکه "مسئولیت اجتماعی یک مفهوم نوین مدیریتی با هدف خلق ارزش مشترک میان سازمان‌ها و جامعه ایجاد شده است" افزود: توسعه مشارکت و همکاری با نهادهایی که مستقیما از جیب مردم اداره می‌شوند، باعث ارتقاء کیفیت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عزیز این مرز و بوم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء و گسترش این نوع همکاری‌ها، باعث فرهنگ سازی مشارکت مردمی می‌گردد؛ اظهارداشت: تاکید بر این نوع همکاری‌های مشترک، بستر اولیه مشارکت مدنی هموطنانمان در مسائل مهمی مانند حفظ سرمایه‌های ملی، محیط زیست و... را فراهم می‌سازد.

وی ادامه داد: زیر سازی و آسفالت خیابان نفت شاهرود به دلیل تردد خودروهای سنگین دو شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی شاهرود و خطوط لوله و مخابرات نفت شمال‌شرق، در طول 50سال اخیر آسیب جدی دیده که همین امر تردد ساکنان منازل سازمانی و خودروهای سبک و سنگین این شرکت‌ها را با مشکل روبرو کرده بود.

سیدموسوی گفت: پس از رایزنی مدیر منطقه شمال‌شرق با شهردار شاهرود، بخشی از ماشین آلات راه‌سازی و ترابری این منطقه با کمک تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری، طی حدود 10 روز کار مستمر زیرسازی و آسفالت این خیابان را انجام دادند.

وی از این همکاری منطقه شمال‌شرق با مدیریت شهری شاهرود به عنوان رابطه‌ی برد - برد یاد کرد و تصریح کرد: این رابطه برای مدیران شهری، منطقه شمال‌شرق و مردم دو روستای سعدآباد و بدشت (که برای تردد به شاهرود از این مسیر استفاده می‌کنند) از مزایای قابل توجهی برخوردار بوده که مهمترین آن اعتلای فرهنگ زندگی اجتماعی با تامین بهداشت محیطی، زیباسازی مبلمان شهری و اهمیت به همنوعان می‌باشد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار