خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «محمدهادی ذوالفقاری» رزن عنوان کرد

اردوهای جهادی یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های بسیج

مسئول گروه جهادی شهید «محمدهادی ذوالفقاری» برگزاری اردوهای جهادی را یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۷۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

معصومه طیبی‌توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در سال 95 گروه جهادی شهید «محمدهادی ذوالفقاری» با حضور 40 نفر از خواهران جهادگر در شهرستان رزن راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید «محمدهادی ذوالفقاری» افزود: این گروه چند سال فعالیت‌های جهادی خود را در مناطق محروم و روستاهای شهرستان رزن انجام می داد و سال گذشته برای دریافت شناسه گروه‌های جهادی اقدام کردیم و به این ترتیب فعالیت‌های ما شکل رسمی‌تری پیدا کرد.

مسئول گروه جهادی شهید «محمدهادی ذوالفقاری» اظهارداشت: بیشتر فعالیت‌های جهادی ما با توجه به اینکه گروه از خواهران جهادگر تشکیل شده است، معطوف به فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است و فقط در یک مورد آن هم در روستای کندکبود اقدام به فعالیت عمرانی کردیم.

طیبی‌توکل افزود: در روستای کند کبود پایگاه بسیجی داریم که محل فعالیتش در حسینیه روستا قرار دارد به همین دلیل برای رنگ آمیزی حسینیه با کمک هیئت امنای مسجد اقدام کردیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته موفق به برگزاری 6 اردوی جهادی 3 روزه و 7 روزه در روستاهای محروم رزن از جمله آرپا دره، آقجه دره، چپقلو، تپه دیبی و ... شدیم.

مسئول گروه جهادی شهید «محمدهادی ذوالفقاری» به فعالیت های فرهنگی و آموزشی صورت گرفته در اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی شبه قالی، عروسک بافی، قرآن ، احکام، خیاطی، آشپزی و ... از جمله فعالیت های است که در زمان برگزاری اردوی جهادی همواره مورد استقبال بانوان قرار می گیرد.

وی عنوان کزد: غبارروبی مزار شهدا، توزیع سبد تغذیه ای با کمک خیرین بین مستمندان، دیدار با خانواده های شهدا، ویزیت رایگان و ... از دیگر فعالیت هایی است که توسط گروه جهادی شهید «ذوالفقاری» در ایام برگزاری اردوهای جهادی انجام گرفته است.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) رزن گفت: یکی از تاثیرگذارترین برنامه های بسیج برگزاری اردوهای جهادی است، که خوشبختانه این برنامه ها مورد استقبال مردم هم قرار گرفته است به نحوی که در مناطقی که ما حضور پیدا کرده ایم؛ مردم درخواست می دهند که مجددا در این مناطق حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار