حجت الاسلام یاوری:

بحرانهای منطقه حاصل سازش سعودی با آمریکاست

حجت الاسلام یاوری، عملیات تروریستی در تهران را برابر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران یک حرکت مذبوحانه و بزدلانه دانست.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۱۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمد باقر یاوری ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(علیه السلام ) و روز اکرام را گرامی داشت و افزود: امام حسن مجتبی(علیه السلام) با تاسی به پدرش حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام، پناهگاه نیازمندان بود تا آنجا که به کریم اهل بیت معروف شد.

امام جمعه بخش باباحیدر از شهرستان فارسان، حمله تروریستی به مرقد امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد و ضمن آرزوی علو درجات برای 17 شهید این حوادث تروریستی، اظهار داشت: این عملیات در برابر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران یک حرکت مذبوحانه و بزدلانه بیش نیست و کمتر از نیم ساعت با مقابله نیروهای مسلح در نطفه خفه شد و مهره های کلیدی آنها به درک واصل شدند.

یاوری، در ادامه سازش آل سعودخائن را با آمریکای جنایتکار را محکوم کرد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری هزینه سازش کمتر از هزینه مقابله وبه چالش کشاندن استکبار نیست .

امام جمعه شهر باباحیدر در همین رابطه افزود: آل سعودخائن قریب به 500 میلیارد دلار از اموال خود را با ذلت در اختیار آمریکا گذاشت تا توانست سازش کند و حاضر است برای حفظ این سازش منطقه را به آشوب بکشاند؛ مسئله یمن، بحرین، قطر و...، همه از سازش با آمریکا آب می خورد.

وی، در پایان از دست اندرکاران ستاد ارتحال امام خمینی(ره) بخش باباحیدر قدردانی کردکه مراسم رحلت امام خمینی(ره) ر ابا شکوه برگزار کردند و از کسبه سطح شهر باباحیدر که تمثال امام راحل(ره) را نصب کردند تشکرکرد.

وی از شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز به خاطر پوشاندن روی کانال جنب مسجد قدردانی و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار